×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

هیئت مدیره شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام تشکیل جلسه داد

هیئت مدیره شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام در راستای بررسی وضعیت واحدهای عملیاتی مجتمع و آگاهی از وضعیت تولید با حضور در این مجتمع تشکیل جلسه داد.

حمیدرضا رستمی مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام به همراه سایر مدیران این مجتمع با حضور در جلسه هیئت مدیره ضمن بیان مشکلات و موانع تولید، گزارش آخرین وضعیت تولید و فروش محصولات را ارائه کرد در پایان جلسه نیز اعضای هیئت مدیره با حضور در سطح مجتمع و در بین کارکنان واحدهای عملیاتی از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفتند.
شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام با دارا بودن شرکت های فرآورش ، بسپاران ، کیمیا ، آب نیرو ، کیمیا و کارون یکی از شرکت های پیشرو و تأثیر گذار در صنایع پتروشیمی کشور به شمار می رود که تولیدات این شرکت در حوزه محصولات گازی ، آروماتیک ، پلیمری و شیمیایی سهم بسزایی در کنترل بازار پتروشیمی کشور را برعهده دارد.
پیش از این پتروشیمی بندرامام در همایش روز ملی صادرات و تجلیل از صادر کنندگان برتر استان خوزستان که با حضور آیت اله جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه شهرستان اهواز محمدرضا مودودی سرپرست سازمان توسعه تجارت کشور و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان و جمعی دیگراز مسئولین استانی برگزار گردید موفق به کسب عنوان صادر کننده برتر استان در سال ۱۳۹۷ گردید و در همین رابطه لوح تقدیر و تندیس را از دکتر شریعتی استاندار خوزستان دریافت نمود.

شایان ذکر است مجتمع پتروشیمی بندر امام،در زمینی به مساحت حدود ۲۷۰ هکتار،در ضلع شمال غربی خلیج فارس در استان خوزستان به فاصله ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرقی اهواز قراردارد. سهولت دسترسی به خوراک ، سوخت و مواد اولیه ، استفاده از امکانات جاده ای ، شبکه راه آهن و حمل و نقل دریایی،وجود فرودگاه،دسترسی به آب مورد نیاز از جمله عواملی است که موجب گردیده این مجتمع به عنوان قطـب صنعت پتروشیمی در کشور مطرح باشد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.