×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کسب مقام دوم روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در بین روابط عمومی‌های وزارت متبوع

مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از کسب رتبه دوم روابط عمومی این اداره کل در میان روابط عمومی‌های سایر استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، عباس حیدری مدیر روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود فعالیت خبری حوزه‌های مختلف وزارتخانه و اتخاذ شیوه‌ای یکسان در ارائه اطلاعات به مخاطبان، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره‌های مشخص و معین زمانی، گزارشی آماری از میزان و نحوه‌ی مشارکت روابط عمومی‌های استان‌ها در بخش خبری پایگاه وزارتخانه ارائه می‌دهد تا براساس آن ضمن آگاهی از نقاط قوت و ضعف جریان خبر رسانی نسبت به بهبود شیوه‌ها و ارائه راهکار اساسی در این زمینه اقدام کند.

وی افزود: بر این اساس دوره زمانی شش ماهه(اول فروردین‌ماه تا ٣١ شهریور‌ماه سال جاری) به عنوان دوره مورد نظر مطالعه تعیین و فعالیت خبری هر استان در دو حوزه ارزیابی عملکرد خبری ادارات و ارزیابی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش زیر پرتال مورد بررسی قرار گرفت.

حیدری در ادامه خاطر نشان کرد: روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان توانست با کسب ٩۴ امتیاز از مجموع ١٠٠ امتیاز در بخش خبر پس از خراسان رضوی (با امتیاز ٩۵) رتبه دوم را در سطح کشور از آن خود کند.

همچنین در بخش ارزیابی عملکرد ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در زیر پرتال، استان خوزستان توانست با کسب ٩٩ امتیاز از مجموع ١٠٠ امتیاز به صورت مشترک با تهران رتبه دوم را از آن خود کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.