×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افراد سودجو که سلامت مردم شوشتر را به خطر انداخته اند منتظر اعمال قانون باشند

رئیس دانشکده علوم پزشکی شوشتر گفت: سودجویانی که بدون مجوز و به بهانه طب سنتی و طب ایرانی، حجامت،زالودرمانی،حلزون درمانی، طب سوزنی، آموزش های مزاج شناسی، تجویز داروهای گیاهی و به اصطلاح ارگانیک و امثالهم سلامت مردم شوشتر را به خطر انداخته اند منتظر برخورد قضایی و اعمال قانون باشند.

دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: بازرسان معاونت درمان و مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی شوشتر تعدادی از این مراکز را شناسایی کرده اند و در این خصوص گزارش های مفصلی به دادستان محترم و فرمانداری ارسال کرده ایم و از فرماندار و دادستان محترم درخواست اقدامات قضایی فوری و برخورد با این افراد را داریم.

دکتر ابول نژادیان تصریح کرد: متاسفانه دیده شده بعضی از این افراد اقدام به تبلیغات گسترده در فضای مجازی و حقیقی می کنند. مردم مراقب باشند که فریب اینگونه تبلیغات را نخورند و بدانند که انجام اقدامات درمانی طب سنتی و طب ایرانی صرفاً توسط پزشکان یا داروسازان عمومی که دوره تخصصی ۴ ساله طب سنتی را در دانشگاه های معتبر دیده اند و یا پزشکان عمومی که دوره های مخصوص طب سنتی را زیر نظر وزارت بهداشت سپری کرده اند بلامانع است.

دکتر ابول نژادیان در پایان تصریح کرد: در حال حاضر هیچ فرد یا مرکز مجاز حوزه طب سنتی در شهرستان شوشتر فعالیت ندارد و علاقمندان به استفاده از خدمات طب سنتی باید به مراکز مجاز در مرکز استان مراجعه کنند. همچنین به کسانی که علی رغم دریافت تذکر از دانشکده علوم پزشکی همچنان به فعالیت های بدون مجوز خود ادامه می دهند هشدار می دهیم که منتظر برخورد قضایی باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.