×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

داروهای قاچاق به مقصد نرسید

 فرمانده مرزبانی خوزستان از کشف محموله میلیاردی داروی قاچاق در آبادان خبر داد.

سردار عبدالله نظرپور در این خصوص اظهار کرد: روز گذشته مأموران پایگاه دریابانی آبادان در نتیجه ساعت ها کار اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله داروهای قاچاق از نوار مرزی در منطقه “نقشه نصار” آگاه و با توجه به حساسیت موضوع مراتب در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی افزود: اکیپ های عملیاتی دریابانی آبادان تحرکات منطقه را زیر نظر گرفته و پس از گذشت ساعاتی مشاهده شد که تعدادی افردا ناشناس با پوشش محلی در تاریکی شب و میان نیزارها در نقطه صفر مرزی در حال حمل کیسه های حاوی دارو هستند و مأموران بلافاصله وارد عمل شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان تصریح کرد: قاچاقچیان که خود را در تنگنای مأموران دیدند با استفاده از تاریکی شب و پوشش گیاهی از محل متواری شدند ولی در پاکسازی از منطقه هشت کیسه حاوی ۴۳۲ هزار و ۹۸۰ حب انواع قرص از جمله دگزامتازون، نیتروفورانتوئین، ویتامین بی، ال دی، دی سیکلومین، پوکاسیم و همچنین دو هزار و ۴۷۵ عدد آمپول انسولین قاچاق کشف شد.

سردار نظرپور با اشاره به تلاش برای شناسایی و دستگیری عاملان این اقدام بیان کرد: کارشناسان ارزش اقلام داروی کشف شده را بیش از دو میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی در پایان عنوان کرد: ورود اقلام دارویی غیرمجاز به بازار داخلی کشور و عرضه ناآگاهانه در میان بیماران، آسیب ها و خطرات جبران ناپذیری را به دنبال دارد و در همین راستا مرزبانان خوزستان از ورود هرگونه اقلام دارویی از مبادی غیرمجاز و به صورت غیرقانونی با قاطعیت جلوگیری می کنند.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.