×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

شرکت توسعه نیشکر در مسیر پیشرفت قرار دارد

امام جمعه موقت اهواز اظهار کرد: دکتر شمیلی توانستند با مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی شرکت توسعه نیشکر را از سقوط نجات دهد و هم اکنون برای این استان مایه افتخار است.
آیت الله محسن حیدری در مراسم  تجلیل از تلاشگران عرصه تولید در دستیابی به فناوری تولید لوله های پلی اتیلن کاروگیت در شرکت آبان بسپار گفت: خوشحال هستم که یک روز بعد از ولادت حضرت زینب کبری(س) و در آستانه جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، در جشن موفقیت کارکنان صنعتگر و متعهد شرکت آبان بسپار توسعه خوزستان شرکت کردم.
امام جمعه موقت اهواز با تبریک این مناسبت ها به محضر مقام معظم رهبری و درود و سلام به روان پاک شهدا افزود: از کارکنان تلاشگر و صدیق و مدیرعامل جوان، انقلابی، جهادی و تحصیلکرده و نخبه شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  تشکر می کنم.
آیت الله حیدری گفت: دکتر شمیلی با کمک همکارانشان در طی یکسال مدیریت، علی رغم بحران های جدی نظیر کم آبی و خشکسالی که برای توسعه نیشکر استان ایجاد شد، الگویی از یک مدیریت جهادی و پیشرفته از خود نشان دادند.
امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: دکتر شمیلی توانستند با مدیریت صحیح و تلاش شبانه روزی شرکت توسعه نیشکر را از سقوط نجات دهند و هم اکنون برای این استان مایه افتخار هستند.وی از مهندس فاطمی نیا مدیرعامل شرکت آبان بسپار توسعه به سبب عملکرد تولیدی موفق تقدیر و تشکر کرد.
آیت الله حیدری با اشاره به بازدید از  شرکت آبان بسپار توسعه گفت: امروز به صورت ملموس مشاهده کردم که یکی از ره آورد های انقلاب که می توان به مردم و دنیا ارائه داد  تلاش ها و پیشرفت هایی است که در این واحد صنعتی انجام شده است.
امام جمعه موقت اهواز خاطر نشان کرد: آنچه در اینجا و در شرکت توسعه نیشکر مشاهده شد به ثمر نشستن فرهنگ ” ما می توانیم” است. امام امت (ره) وقتی توانستند انقلاب دوران ساز ایران اسلامی را با کمک ملت مسلمان رهبری کنند و از ویرانه رژیم شاهنشاهی طرحی نو به نام “نظام جمهوری اسلامی” ایجاد کنند که برای پیشبرد کار “فرهنگ ما می توانیم ” را گسترش دادند.
شرکت توسعه نیشکر در مسیر پیشرفت قرار دارد/ مدیریت جهادی توسعه نیشکر را از سقوط نجات داد
آیت الله حیدری تصریح کرد: حضرت امام (ره) بیش از همه استعداد ذاتی جوانان ایرانی را می شناختند . خداوند یکسری استعدادهای ذاتی به ایرانیان داده است که هیچ ملتی دارای این استعدادها و توانایی ها نیست.
امام جمعه موقت اهواز گفت: در دنیای اسلام ٩٠ درصد جریانات فکری و دینی توسط ایرانی ها شکل پیدا کرده است . وی افزود: شیعیان جهان نیز دارای ۴ کتاب برای تعالیم اهل بیت هستند که تمامی این کتاب ها توسط ایرانیان به رشته تحریر درآمده است.
آیت الله حیدری یادآور شد: مسلمانان به برکت اسلام با علم و پیشرفت آشنایی پیدا کردند و ایرانیان نه تنها دنیای اسلام را از  علم، صنعت و تکنولوژی بی نیاز کردند، بلکه فرآورده های علمی ، صنعتی و پزشکی خود را در دنیای غرب و اروپا گسترش دادند و به علم پزشکی در دنیا سالها به واسه کتاب یک پزشک اهوازی پرداخته می شد.
امام جمعه موقت اهواز گفت: پس از آن نیز به مدت چند قرن دنیای اروپا از علم پزشکی  موجود در کتاب های پزشکی ابن سینا به نام قانون اشباع شد که این امر نشان دهنده استعدادهای فرآوان، ذاتی و خدادادی ایرانیان است.
آیت الله حیدری بیان کرد: اما بر اثر حاکمیت رژیم های طاغوتی ، استبدادی و منحط، بر سر راه پیشرفت ایرانیان مانع ایجاد شد. با پیروزی انقلاب اسلامی و به برکت خون شهدا، این مانع به دست حضرت امام (ره) برداشته شد و راه برای رشد و پیشرفت جوانان ایرانی باز شد و با سیاست حکیمانه ای که مقام معظم رهبری در پیش گرفتند، نوآوری، تولید علم، تکنولوژی و شتاب علمی جوانان در کشور گسترش پیدا کرد و در سالهای اخیر به ١١ برابر شتاب علمی در دیگر کشورهای جهان رسید.
وی افزود: هم اکنون مشاهده می کنیم که  شرکت توسعه نیشکر خوزستان و شرکت آبان بسپار یکی از نمونه های این توسعه یافتگی ، کارآفرینی و پیشرفت است.
امام جمعه موقت اهواز گفت: تحریم ها اگر چه مشکلاتی از نظر اقتصادی برای ما ایجاد کرد، اما سبب شد مغزها به کار بیفتد و این اکتشافات و اختراعات و نوآوری های جوانان ایرانی پدید بیاید که این نعمت بسیار بزرگی است البته هنوز در ابتدای راه هستیم و این راه باید با افتخار و سربلندی ادامه پیدا کند.
وی گفت: موفقیت های تولیدی در شرکت توسعه نیشکر باید به صورت فیلم و تیزر در سطح جامعه منتشر شود تا افکار عمومی در سطح کشور و خارج از کشور از این افتخارات بزرگ آگاهی پیدا کنند تا زمینه صادرات این تولیدات نیز فراهم شود و چرخه تولید و صادرات کامل شود.
گفتنی است ، مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه تولید در دستیابی به فناوری تولید لوله های پلی اتیلن کاروگیت همزمان با میلاد حضرت زینب (س) و با حضور آیت الله حیدری و دکتر شمیلی در شرکت آبان بسپار توسعه برگزار شد.  تولید محصولات پلی اتیلن توسط شرکت آبان بسپار توسعه نیشکر، گامی در راستای  بومی سازی تکنولوژی تولید لوله های پلی اتیلن  و بی نیازی از واردات است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.