×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نشست هماهنگی رئیس دانشگاه علوم پزشکی  دزفول با نمایندگان موسسه ملی مرهم برگزار شد

معاون امور اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: نشست هماهنگی رئیس دانشگاه با نمایندگان موسسه ملی مرهم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار وبدا، کیانوش پدیدار معاون اجتماعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول در نشستی که با حضور نمایندگان جمعی از ادارات شهرستان  در ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شد گفت:تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول بر فراهم نمودن حداکثری بستر پشتیبانی از جراحان اعزامی به شهرستان دزفول جهت انجام عمل جراحی  رایگان بیماران شکاف لب و کام و ناهنجاری های جمجمه خواهد بود.

پدیدار افزود: در این نشست دکتر علیرضا ابراهیمی و آمنه لاجوردی  گزارشی مبسوط از عملکرد موسسه ملی سلامت مرهم ارایه کردند که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

معاون  اجتماعی دانشگاه تصریح کرد. این نشست جهت هماهنگی و همکاری سایر دستگاهها صورت گرفت و نمایندگان ادارات آموزش پرورش، کمیته امداد، بسیج دانشجویی، بیمارستان حضرت آیت الله نبوی، تامین اجتماعی و جمعی از معاونین و مدیران بهداشت و درمان شهرستان های دزفول، شوش و گتوند حضور داشتند.

این طرح با اعلام فراخوان و انجام بررسی های لازم با استقرار ۱۶ متخصص جراح پلاستیک در هشتم و نهم بهمن ماه در بیمارستان بزرگ دزفول با عمل واجدین شرایط به پایان خواهد رسید جهت اطلاع بیشتر و ثبت نام  می توان به سایت    www.marhamportal.ir  مراجعه نمود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.