×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان خوزستان برگزار شد

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، از پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان خوزستان رونمایی شد.

آیین رونمایی از پوستر سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین لطف‌الله سپهر رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان و اصحاب رسانه و مطبوعات استان، دوشنبه ٨ بهمن ماه در تالار اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از ١٢ تا ١٨ بهمن ماه در سینما ساحل و اکسین همزمان با سراسر کشور در استان خوزستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه ضمن اشاره به فیلم‌های این جشنواره گفت: جشنواره امسال در دو بخش سودای سیمرغ و سیمرغ پروانه‌ها با نمایش ١۵ فیلم در استان خوزستان آغاز به کار خواهد کرد.

جوروند همچنین با اشاره به برنامه‌های این جشنواره اظهار کرد: از دیگر برنامه‌های سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان خوزستان می‌توان به بخش جنبی این جشنواره اشاره کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: در بخش جنبی این جشنواره برنامه‌هایی از قبیل برگزاری کارگاه‌های آموزشی توسط اساتید آموزشگاه‌های سینمایی، برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم‌های اکران شده و فروش کتابهای سینمایی توسط انجمن سینمای جوان استان به اجرا در خواهد آمد.

لازم به ذکر است، مراسم افتتاح سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در استان خوزستان جمعه ١٢ بهمن ماه ساعت ١٩ در سینما ساحل اهواز برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.