×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۲۹ سارق حرفه ای در خوزستان

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری ۱۲۹ سارق در اجرای طرح ۳ روزه ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار” حیدر عباس زاده” در تشریح این خبر اظهار داشت: در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید مبارزه با سارقان و مخلان نظم و امنیت، مأموران پلیس آگاهی و سایر عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی طی ۳ روزه گذشته ، ۱۲۹ سارق حرفه ای را در سطح استان شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به ۳۳۳ فقره انواع سرقت اعتراف و ضمن بازسازی صحنه سرقت، مقادیری اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شده است، تصریح کرد: این طرح بصورت مستمر هر هفته اجرا خواهد شد و پلیس به سارقان و مجرمان اجازه جولان نخواهد داد.

کشف نزدیک به ۲ کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در ایذه

فرمانده انتظامی ایذه از کشف نزدیک به ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حجت سفیدپوست” در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، شناسایی و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پلیس با هماهنگی قضائی یک سوداگر مرگ را در حالی که بوسیله یک خودروی سواری در حال جابجایی مواد مخدر از استان همجوار به خوزستان بود،شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه خودروی مذکور را متوقف و وی را دستگیر کردند.

سرهنگ سفیدپوست افزود: در بازرسی از خودروی متهم، یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و ۴۸۹ گرم حشیش کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ایذه در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچی دستگیر شده پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.

دستگیری فرد شرور در مسجدسلیمان

فرمانده انتظامی مسجدسلیمان از دستگیری فرد شرور که سابقه تیراندازی، سرقت، خرید و فروش مواد مخدر را در پرونده خود داشت، در شهرستان مسجدسلیمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “علی حسینی” در تشریح این خبر گفت: در پی تیراندازی یک شرور سابقه دار با سلاح شکاری که منجر به زخمی شدن احدی از شهروندان در شهرستان مسجد سلیمان شده و متهم که سابقه چندین فقره شرارت و محکومیت به حبس را در پرونده خود داشت، متواری شده بود، تیم ویژه ای جهت دستگیری وی تشکیل شد.

وی افزود: مأموران پلیس با اقدامات اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت های شبانه روزی مخفیگاه متهم را در یکی از نقاط حاشیه ای شهرستان شناسایی و با هماهنگی قضائی، در یک عملیات غافلگیرانه با رعایت قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم دستگیر شده دارای چندین فقره سابقه سرقت، تیراندازی، خرید و فروش مواد مخدر، حمل اسلحه غیر مجاز را در پرونده خود دارد، افزود: متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ حسینی در خاتمه با تاکید بر جدیت و قاطعیت پلیس در مقابله با اراذل اوباش و اخلالگران نظم عمومی، از همکاری و مشارکت خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح های انتظامی و برقرار ی نظم و امنیت قدردانی کرد و از عموم شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده تخلف و هنجارشکنی توسط افراد قانون گریز، از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع تا در کمترین زمان ممکن نسبت به دستگیری مجرمان اقدام شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.