×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ارتقای کیفیت آموزشی و پرورشی از اهداف جشنواره فیلم رشد است

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان، گفت: ارتقای کیفیت آموزشی و امور تربیتی از اهداف مهم جشنواره فیلم رشد است که فضای مدارس و کلاس های درس را با هنر هفتم پیوند خواهد داد.

محمد تقی زاده در حاشیه آیین افتتاحیه چهل و هشتمین دوره جشنواره فیلم رشد، اظهار کرد: این جشنواره با حضور معلمان، دانش آموزان و مسئولین در محل سینما نخل شهرستان خرمشهر به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ارتقای کیفیت آموزشی و امور تربیتی از اهداف مهم جشنواره ی فیلم رشد است که برای تحقق آن اهالی هنر سینمای کشور، بهترین ها را برای مخاطبین خاص خود یعنی دانش آموزان، معلمان و علاقمندان به امر تعلیم و تربیت انتخاب کرده اند.

تقی زاده همچنین گفت: نگاه ویژه به تعلیم و تربیت با معرفی فیلم های برتر رسالتی است که این جشنواره به صورت جدی دنبال می کند تا فضای آموزشی مدارس و کلاس های درس را به هنر هفتم پیوند دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان، تصریح کرد: آموزش مهارت های زندگی به دانش آموزان و کاربرد مفاهیم مهمی مانند احساس مسئولیت، همدلی، ازخودگذشتگی و قناعت سبب تربیت شهروند نمونه می شود که هنر سینما کمک شایان توجهی به این موضوع می کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.