×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ایام عید برای گرانفروشان تلخ می شود

رضا سعیدی مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان از ارسال بیش از ۳ هزار پرونده با تخلف گرانفروشی در ده ماهه اول سال به تعزیرات حکومتی استان خوزستان و رسیدگی به بیش از ۹۸ درصد آن خبر داد .
به گزارش روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان و به نقل از رضا سعیدی : در ده ماهه اول سال ۹۷ تعداد ۳۳۷۸ فقره گزارش گرانفروشی در استان خوزستان تنظیم و به ادارات تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید .
وی گفت این گزارشات بیشتر از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف تنظیم گردیده و ارسال شده اند که همکاران بنده در اداره کل و ادارت تابعه توانستند بیش از ۹۸ درصد آنها را رسیدگی کنند .
سعیدی گفت : از مجموعه گزارشات رسیده تا کنون ۳۰۶۶ فقره آن جمعا به مبلغ ۳۰۳/۵۵۳/۵۶۲/۲۴۶ریال محکوم گردیده اند که در حال سیر مراحل قانونی می باشند .
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خوزستان تصریح کرد : در این گزارشات بعضا پرونده های شاکی دار هم وجود داشته که حق شاکی از متهم اخذ و به او تحویل داده شده .
سعیدی در پایان گفت : با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی سال هم استانی های محترم می توانند علاوه بر سامانه ۱۲۴ سازمان صمت گزارشات خود را در تار نمای t135.ir ثبت نمایند . 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.