×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تیم جراحی پلاستیک مناطق محروم در دزفول مستقر شد

 تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم با نام موسسه ملی مرهم برای انجام جراحی های رایگان از روز دوشنبه در بیمارستان بزرگ دزفول مستقر شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرستان دزفول با اعلام این خبر به ایرنا گفت: موسسه مرهم یک سازمان مردم نهاد به سرپرستی پروفسور عبدالجلیل کلانتر هرمزی بوده و تخصصی‌ ترین تیم جراحی پلاستیک و ترمیمی مناطق محروم جهان است.
یوسف پریدار افزود: این تیم نسبت به ویزیت و درمان رایگان شکاف لب، شکاف کام و ناهنجاری ‌های همراه تولد جمجمه، سر و صورت در نقاط مختلف کشور اقدام می کند.
وی اظهار داشت: ممکن است برخی از جراحی ها از نوع پیچیده ترمیمی باشند که ادامه آنها در تهران انجام خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: این تیم تاکنون جراحی های پلاستیک و ترمیمی رایگان دیگری در دیگر استان های کشور همچون ایلام و خراسان انجام داده اند.
وی گفت: برنامه ریزی برای حضور این تیم در دزفول از حدود سه ماه پیش آغاز شده و از زمان ثبت نام تاکنون افزون بر ۳۰۰ نفر ویزیت و تعدادی از آنها واجد شرایط جراحی شناخته شدند.
پریدار افزود: جراحی ها از صبح امروز با ظرفیت ۶ اتاق عمل و حدود ۵۰ متخصص و فوق تخصص در بیمارستان بزرگ دزفول آغاز شده که پزشکان دزفولی نیز در این جراحی ها با این تیم همکاری می کنند.
وی با بیان اینکه این جراحی ها کاملا رایگان و طی ۲ روز انجام می شوند، اظهار داشت: اردوگاه شهید قاضی و سالن های دانشگاه آزاد اسلامی دزفول نیز برای اقامت و اسکان این پزشکان در نظر گرفته شده اند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.