×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دانش آموزان خوزستانی ۳۲ مقام برتر مسابقات کاراته باشگاه های کشور را از آن خود کردند

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب ۷ گردن آویز طلا و ۷ گردن آویز نقره و ۱۸ گردن آویز برنز و تندیس اخلاق ، رقابت های کاراته سبک گوجوریو گوجوکایی باشگاه های کشور توسط دانش آموزان دختر کاراته کار ناحیه ۱ اهواز خبر داد.

محمد تقی زاده ضمن تایید این خبر افزود: رقابت های سبک گوجوریو گوجوکایی کاراته  قهرمانی باشگاه های کشور ۱۱ و ۱۲ بهمن ماه ۹۷ در شهر ساری برگزار شد.

وی افزود: این رقابت ها در کلیه رده های سنی  با شرکت بیش از ۳۰۰ کاراته کار از استان های مختلف  کشور در استان مازندران و شهر ساری برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش خورستان وی با بیان اینکه دانش آموزان ناحیه ۱ اهواز با درخشش در این مسابقات ۳۲ مقام برتر را از آن خود کردند ، ادامه داد: آنا بلندنظر دانش آموز دبستان غیردولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته مقام سوم ؛ همچنین دینا احمدی دانش آموز دبستان غیردولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام اول و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته مقام دوم را کسب کردند

تقی زاده با عنوان این مطلب که توجه به استعدادیابی موجب تقویت ورزش حرفه ای دربین دانش آموزان خواهد شد ، افزود: سپیده احمدی دانش آموز  دبستان غیر دولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در کومیته مقام دوم را به خود اختصاص داد ، همچنین  ستایش خدادادی دیگر دانش آموز دبستان غیر دولتی ذهن نخست در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم ودر سبک کومیته مقام سوم را  با از پیش رو برداشتن رقیبان به دست آورد .

مدیرکل آموزش وپرورش اضافه کرد:  زهرا سیاحی دانش آموز  دبستان غیر دولتی ذهن نخست  در کاتا انفرادی مقام سوم و در کاتا تیمی مقام سوم ودر سبک کومیته مقام اول را به دست آورد ، همچنین  هما فیاضی دانش آموز دبیرستان غیردولتی دانشگاه  در کاتا انفرادی مقام سوم و کاتا تیمی مقام اول و سبک کومیته مقام  اول را از آن خود کرد .

وی با بیان اینکه دانش آموزان خوزستانی همواره در رقابت های ورزشی خوش درخشیده اند ؛ گفت : یاسمن محبوبی فرد دانش آموز دبستان غیردولتی فرهنگ بانو در کاتا انفرادی مقام دوم و کاتا تیمی مقام  اول ودر سبک  کومیته سوم را کسب کرد ؛ همچنین میسا ناصریان دانش آموز دبستان شاهد شکوفه های انقلاب در کاتا انفرادی مقام  دوم و در کاتا تیمی مقام  اول ودر سبک کومیته مقام سوم را به خود اختصاص داد.

تقی زاده با اشاره به وجود استعدادهای ورزشی گسترده در بین دانش آموزان خوزستانی، ادامه داد : لمیا آلبوغبیش دانش آموز دبستان شاهد شکوفه های انقلاب در کاتا انفرادی مقام دوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته به مقام سوم رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان  در ادامه با برشمردن  دیگر مقام های کسب شده توسط دانش آموزان، اضافه کرد : هلینا فیاضی دانش آموز دبستان حضرت زینب در کاتا انفرادی مقام دوم و در کاتا تیمی مقام سوم و در سبک کومیته به مقام سوم این مسابقات دست یافت ، همچنین دانش آموز نیوشا کلاهدوز از  دبیرستان غیردولتی دانشگاه در سبک کومیته مقام اول ودر کاتا انفرادی مقام سوم  را از آن خود کرد.

تقی زاده در پایان گفت: توجه به ترویج فرهنگ ورزش و تندرستی از اولویت های اصلی مجموعه تعلیم و تربیت خوزستان است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.