×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دیدار معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا دیدار و گفتگو کرد.

این دیدار با حضور مسعودی منش رییس دفتر تحقیق و اسناد مرکز مطالعات راهبردی ناجا، سرهنگ کیانی معاون اجتماعی مرزبانی ناجا، پرویز عزیزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه و سهیلا حاجی‌نوروز رییس اداری مالی این اداره کل در دفتر مدیریت توسعه و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در ابتدای این دیدار مسعودی منش رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در خصوص طرح‌های پژوهشی، آمایش سرزمین، وضعیت استان خوزستان و اهمیت فرهنگی و جایگاه این استان در دفاع مقدس سخنانی را مطرح کرد.

در ادامه پرویز عزیزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از حضور رییس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در استان خوزستان، به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، فعالیت‌های پژوهشی و عملکردی، فضاهای فرهنگی و هنری و پیشرفت‌های ۴٠ ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در عرصه فرهنگ و هنر پرداخت.

وی همچنین در ادامه ضمن اشاره به تقویم فرهنگی استان در سال ٩٧ درخصوص روند تصویب و اجرای تقویم فرهنگی استان توضیحاتی را ارائه کرد.

در پایان این نشست نیز مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به ارائه گزارشی در خصوص برنامه‌های فرهنگی و هنری استان در سال ٩٧ و اثربخشی این برنامه‌ها در ارتقاء فرهنگ عمومی استان پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.