×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

عاملان حادثه تروریستی خاش به زباله دان تاریخ می پیوندند

رئیس پژوهشکده امنیت ملی کشور با بیان اینکه حادثه تروریستی خاش اقدامی بزدلانه بود عاملان این حمله کور تروریستی قطعا به زباله دان تاریخ می پیوندند.
سردار سرتیپ امیر حیات مقدم در حاشیه همایش دستاوردهای انقلاب اسلامی که در حرم مطهر امام زاده عبداله هندیجان برگزار شد دراین باره اظهارداشت: همانطور که مقام معظم رهبری اشاره کرده اند ارتباط عاملان جنایت تروریستی سیستان و بلوچستان با سازمان های جاسوسی برخی کشورهای منطقه و فرامنطقه روشن و شفاف است.
وی با اشاره به اینکه قطعا تروریست ها و وابستگان آنها در آتش خشم ملت ایران خواهند سوخت افزود: عاملان این حادثه کور و بزدلانه قطعا به زباله دان تاریخ می پیوندند.
رئیس پژوهشکده امنیت ملی کشور به همزمانی این حادثه تروریستی با اجلاس ضد ایرانی در ورشو ، اشاره کرد : همانطور که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انتقام حملات تروریستی مجلس شورای اسلامی و رژه اهواز در هفته دفاع مقدس را گرفت به حمله بزدلانه سیستان و بلوچستان نیز پاسخ کوبنده می دهد.
این مقام ارشد نظام یادآورشد: دشمن امروز به دلیل اقتدار همه جانبه جمهوری اسلامی توان رویارویی نظامی با نیروهای مسلح کشور را ندارد به همین خاطر سعی دارد تا از طریق استفاده از اقدامات تروریستی کور و عناصر خودفروخته به ملت ایران ضربه وارد کند.
حیات مقدم با تاکید بر اینکه این حملات همیشه با شکست همراه بوده اند، ادامه داد: اقتدار و امنیت کشور با اقدامات کور تروریستی خدشه دار نمی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.