×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

قدیر رئیس اداره نظارت وزارت بهداشت از عملکرد درخشان دانشکده علوم پزشکی آبادان در حوزه نظارت

در دیدار و گفتگوی اختصاصی مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشکده با رئیس اداره نظارت وزارت بهداشت از فعالیتها و اقدامات این دانشکده در برخورد با مراکز غیر مجاز در حوزه پزشکی تقدیر شد.

سعیدی، مدیر نظارت و اعتبار بخشی معاونت درمان دانشکده در دیدار با دکتر نژادجواد، رئیس اداره نظارت وزارت بهداشت به بیان عملکرد دانشکده علوم پزشکی آبادان در حوزه نظارت پرداخت و چالش‌های این حوزه را با وی مورد بحث قرار داد.

در ادامه این دیدار دکتر نژادجواد با ابراز خرسندی از عملکرد درخشان دانشکده علوم پزشکی آبادان در حوزه نظارت از ورود این دانشکده به فعالیت اشخاص و مراکز فاقد مجوز در زمینه درمان تقدیر و تشکر به عمل آورد و دانشکده علوم پزشکی آبادان را در ممانعت از فعالیت افراد فاقد صلاحیت در امور پزشکی و پلمپ مراکز غیر مجاز دانشگاهی پیشرو دانست.

وی همچنین خواستار به اشتراک‌گذاری تجارب مدیریت نظارت و اعتبار بخشی دانشکده علوم پزشکی آبادان در موارد فوق شد و از مدیر نظارت و اعتبار بخشی این دانشکده خواست تا شیوه‌های نظارتی و تجارب فعالیتهای مورد نظر را به منظور اشتراک‎‌گذاری با سایر دانشگاه‌های علوم پزشکی بصورت مکتوب در اختیار وزارت بهداشت قرار دهد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.