×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

نشست مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با شورای مرکزی انجمن خوشنویسان اهواز

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان طی نشستی با اعضای شورای مرکزی انجمن خوشنویسان اهواز دیدار و گفتگو کرد.

این نشست با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل، رضا زدوار مسئول انجمن خوشنویسان اهواز و دیگر اعضاء این انجمن، در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

در این جلسه رضا زدوار مسئول انجمن خوشنویسان اهواز گفت: انجمن خوشنویسان اهواز جزو انجمن‌های برتر کشور است که در حال حاضر ١٠٠ نفر هنرجو در این انجمن فعالیت می‌کنند.

وی ضمن اشاره به سیاست دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان اهواز اظهار کرد: انجمن خوشنویسان اهواز این ظرفیت را دارد که به یک انجمن استانی تبدیل شود.

مسئول انجمن خوشنویسان اهواز ضم تاکید بر تخصیص غرفه‌ای برای خوشنویسان در سیزدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان عنوان کرد: برگزاری نشست‌های هنری، آموزش طراحی و خطاطی، خط کودکان، نشست‌های تخصصی خوشنویسی و به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان از جمله فعالیت‌هایی است که در این غرفه به اجرا درخواهد آمد.

وی در ادامه گفت: فعالیت‌هایی از جمله برگزاری نمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خوشنویسی، آموزش خط تذهیب توسط این انجمن انجام شده که در آینده نزدیک نیز کلاس‌های آموزشی ویژه پرسنل و همکاران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دستور کار انجمن خوشنویسان اهواز خواهد بود.

در پایان محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تقدیر از فعالیت‌های انجام شده توسط این انجمن در راستای حل مشکلات انجمن خوشنویسان اهواز قول همکاری و مساعدت داد.

لازم به ذکر است، انجمن خوشنویسان اهواز دارای اساسنامه رسمی بوده که به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تعمیر و تجهیز شده است که این نوآوری باعث ایجاد روحیه نشاط و انگیزه در میان هنرمندان این عرصه شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.