×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پرواز مرغک کانون بر فراز روستای ابوعقاب منیوحی

در چهارمین سفر کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به روستاهای استان، مرغک کانون بر فراز روستای ابوعقاب از توابع شهرستان آبادان، بخش منیوحی به پرواز درآمد.

کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان با سفر به روستای ابوعقاب از توابع شهرستان آبادان ویژه‌برنامه‌های فرهنگی و هنری را برای کودکان و نوجوانان دبستان مفتح اجرا کردند.
مربیان کانون در این برنامه ایستگاه‌های قصه‌گویی، نقاشی، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم، سرودخوانی و کاغذ و تا را با حضور کودکان و نوجوانان روستایی در نخلستان‌های منیوحی برگزار کردند.
بر اساس این گزارش کتابخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان با همکاری آموزش و پرورش، نهاد کتابخانه‌های عمومی و جمعیت هلال‌احمر به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب از ۱۵ بهمن‌ماه با سفر به روستای چشمه چلبار از توابع شهرستان اندیکا، خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار را با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نو آغاز کرده است.
کتابخانه سیار کانون در این ایام به روستاهای شهرستان لالی و مناطق عشایری نفت سفید سفر کردند و در برنامه بعدی خود به شهرستان شادگان سفر خواهند کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.