×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برگزاری مراسم بزرگداشت مرحومه سوزان بختیاری‌زاده خبرنگار و فعال اجتماعی  خوزستان

با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان آیین بزرگداشت مرحوم سوزان بختیاری‌زاده از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه استان در تالار مطهری اهواز برگزار شد.

آیین بزرگداشت مرحوم سوزان بختیاری‌زاده از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه استان با حضور محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل، فرانک موسوی مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان و اعضاء هیات مدیره خانه مطبوعات استان، یک‌شنبه ١٩ اسفند ماه در تالار مطهری اهواز برگزار شد.

در این مراسم محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت بانو سوزان بختیاری‌زاده به خانواده مرحوم و اصحاب رسانه و مطبوعات استان گفت: بانو سوزان بختیاری‌زاده از خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه و محیط زیست در استان خوزستان بود که در این سال‌ها در راه پیشرفت استان تلاش‌های بسیاری کرد.

وی ضمن اشاره به دغدغه‌مندی آن مرحوم اظهار کرد: دغدغه‌مندی، مطالبه‌گری و خیرخواهی این بانوی گرامی باعث شد که یاد و خاطره وی برای همیشه در اذهان ما باقی بماند.

جوروند در ادامه ضمن تسلیت به خانواده آن مرحوم گفت: درود می‌فرستیم به روح بلند بانو سوزان بختیاری‌زاده و برای این عزیز از دست رفته علو درجات و برای خانواده آن مرحوم صبر جمیل را از خداوند متعال مسئلت می‌نماییم.

لازم به ذکر است، مرحوم سوزان بختیاری‌زاده از خبرنگاران و فعالان عرصه‌های فرهنگی و محیط زیست استان خوزستان بود که در بهمن ماه سال جاری پس از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.