×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

بهسازی زیرساخت‎های گردشگری پارک گمبوعه

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از آماده‎سازی زیرساخت‎های مجموعه گردشگری گمبوعه حمیدیه در قالب یک پروژه برای ایام نوروز خبر داد.

احسان زارع‎اصل اظهار داشت: بهسازی پارک گمبوعه در قالب یک پروژه گردشگری از چندی پیش آغاز شده است و طی روزهای آینده پیش از ایام نوروز این پروژه به بهره‎برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این پروژه شامل بهبود زیرساخت‎هایی از قبیل محوطه‎سازی، آلاچیق، سرویس‎های بهداشتی، سرویس‎های آب‎خوری و موضوعاتی از این دست می‎باشد.

معاون برنامه‎ریزی و سرمایه‎گذاری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان عنوان کرد: این پروژه با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

وی افزود: چندین پروژه‎ زیرساختی درحال حاضر در سطح استان در حال اجرا هستند که در این میان پروژه پارک جنگلی گمبوعه قطعاً تا پیش از نوروز ۹۸ به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است بخش گمبوعه یکی از بخش‌های شهرستان حمیدیه در استان خوزستان ایران است. براساس سرشماری مرکز آمار ایران در سال ۱۳۹۵، جمعیت بخش گمبوعه ۱۳۸۶۵ نفر بوده‌است. پارک جنگلی موجود در بخش گمبوعه با دارا بودن امکاناتی همچون استخر، فضای قایقرانی، فضای سبز و دیگر امکانات تفریحی، یکی از مراکز گردشگری و تفریحی این منطقه به شمار می‎رود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.