×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تعاملات سازمانی موجب رشد و بالندگی شرکت می شود

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با این باور که تعاملات برون و درون سازمانی موجب رشد و بالندگی شرکت می شود، گفت: هم افزایی اساس کار و در جهت پیشبرد اهداف و تحقق برنامه های کلان شرکت یک اصل محسوب می شود.

مهندس سید عبدالله موسوی در نشست با رئیس و مسئولان بهداشت و درمان صنعت نفت  اهواز افزود: حفاری مهمترین حلقه زنجیره فرآیند تولید نفت و گاز است و این شرکت نقش اساسی در امر تولید و پاسخگویی به برنامه های صنعت نفت کشور ایفا می کند.

وی با اشاره به تاسیس  شرکت ملی حفاری به فرمان امام خمینی (ره) اظهار کرد: در حالی این شرکت با حدود چهار هزار نیروی انسانی در دی ماه سال ۵۸ آغاز به کار کرد، هم اینک با توسعه فعالیت ها و بکارگیری فناوری های نوین،  مجموعه کارکنان آن به بیش از ۱۸ هزار نفر بالغ می گردد که در بخش های عملیاتی، خدمات فنی و مهندسی، پشتیبانی و ستادی به کار اشتغال دارند.

موسوی در پیوند با این مطلب به برخورداری شرکت از ۷۲ دستگاه حفاری خشکی و دریایی و مجموعه یکپارچه خدمات جانبی اشاره و گفت: سلامت کارکنان به عنوان سرمایه اصلی سازمان و نگهداشت و استفاده بهینه از تجهیزات و کاربرد به هنگام فناوری ها با روز آمد نمودن دانش فنی و تلفیق علم و تجربه، سبب رشد و توسعه این شرکت در چهار دهه گذشته شده است.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران  شکل گیری بهداشت و درمان به موازات فعالیت های صنعت نفت در کشور را مورد اشاره قرار داد و افزود: سازمان بهداشت و درمان بخش مهمی از صنعت نفت است که نقش ارزشمندی در حفظ سلامت و درمان کارکنان بر عهده دارد و با توجه به ارتباطات فیمابین بسط روابط سازمانی و استفاده از خدمات این مجموعه خاصه در حیطه طب صنعتی و معاینات ادواری و مباحث مربوط به فوریت های پزشکی مورد تاکید است.

در این نشست رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز سوابق همکاری میان این سازمان و شرکت ملی حفاری ایران و شناخت جامع از وظایف سازمانی، حساسیت های مترتب از نظر بهداشت و درمان با توجه به ریسک های عملیاتی در این شرکت را تشریح کرد.

دکتر فرهاد کلانتری گفت: بهداشت و درمان صنعت نفت در استمرار همکاری های سازمانی، آمادگی کامل برای توسعه خدمات در بخش های مختلف بهداشت، درمان، خدمات بالینی، پزشک خانواده و اورژانس های پیش بیمارستانی را دارد.

وی با بیان اینکه ماموریت اصلی این سازمان صیانت از نیروی انسانی است، افزود: خدمات طب صنعتی و معاینات دوره ای کارکنان صنعت نفت که پیش از این مختص کارکنان رسمی شرکت های نفتی بود با تاکید مقام عالی وزارت نفت هم اکنون شامل سطوح مختلف کارکنان می شود.

کلانتری اظهار کرد: پایش و غربالگری بهداشت و سلامت بخشی از وظایف سازمان بهداشت و درمان است که به جد دنبال می کند و تلاش بر این است تا با توجه به شرایط کار از جمله در شرکت هایی نظیر ملی حفاری، موضوع سلامت به موازات مسائل بهداشتی مورد اهتمام واقع گردد.

در این جلسه که سرپرست معاونت مدیرعامل در عملیات حفاری، مدیر HSE   و فوریت های پزشکی و سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران و مدیران بخش های مختلف بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز حضور داشتند ضمن بیان نقطه نظرات و پیشنهادات ، راه های توسعه همکاری های دو مجموعه و موارد قراردادی   بررسی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.