×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

در سال ۹۸ از بروز بحران در خوزستان جلوگیری شود

امام جمعه موقت اهواز گفت: در سال جاری در زمان مواجهه با بحران، بحران ها بسیار خوب مدیریت شد اما در سال ۹۸ باید از بروز بحران جلوگیری و به بحث زیرساخت ها پرداخته شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران خوزستان با اشاره به شکسته شدن سیل بند رفیع، اظهار کرد:  همدلی مردم و مسئولین در ترمیم سیل بند رفیع نشان از همدلی داشت که بسیار ارزشمند است. همچنین  مدیریت بحران خوزستان یکی از دستگاه های اجرایی فعال نسبت به استان های دیگر است.

امام جمعه موقت اهواز بیان کرد: علاوه بر وقوع حوادث طبیعی و ریزگردها، خوزستان استانی صنعتی است و بروز حوادث در چنین استانی دور از انتظار نیست.

حسن زاده با اشاره به حجم تردد از خوزستان، بیان کرد: خوزستان استانی با تردد زیاد است اما از راه های امن کمی برخوردار است.

وی عنوان کرد: در سال جاری در زمان مواجهه با بحران، بحران ها بسیار خوب مدیریت شد اما در سال ۹۸ باید از بروز بحران جلوگیری و به بحث زیرساخت ها پرداخته شود.

حسن زاده با اشاره به تاثیر فضای مجازی در اطلاع رسانی سریع اخبار، گفت: امروزه دوره پنهان کردن نیست و به محض اینکه اتفاقی رخ دهد در کمترین فاصله خبر مخابره می شود.

وی تاکید کرد: زمانی که بحرانی پیش می آید به جای اینکه یکدیگر را متهم کنیم باید نخست همه جهت رفع بحران تلاش کنند و در زمان مناسب به خلاءها پرداخته شود.

حسن زاده با تاکید بر لزوم شکرگزاری خداوند جهت عنایت و رحمت الهی، گفت: بخشی از شکرگزاری خداوند در عمل است. استفاده درست از باران الهی به معنی شکرگزاری خداوند و قدر داشتن این نعمت است.

ایسنا

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.