×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ویژه برنامه «عصر خاطره» در خرمشهر برگزار شد

ششمین ویژه برنامه «عصر خاطره»، به همت حوزه هنری انقلاب آبادان و با مشارکت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در خرمشهر برگزار شد.

ویژه برنامه «عصر خاطره دلاورمردان نیروی دریایی» به همت دفتر فرهنگ و ادبیات پایداری آبادان و با مشارکت نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در پایگاه دریایی خرمشهر برگزار شد.

«احمد یلالی»، مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری خوزستان در این برنامه اظهار کرد: هدف از برگزاری این مراسم، یادآوری و بازآفرینی خاطرات و مفاهیم بلند دوران دفاع مقدس در قالب های هنری و جذاب برای اقشار مختلف مردم بیان کرد.

وی تصریح کرد: یادآوری مکرر یاد و خاطره شهدا و درس آموزی از دوران دفاع مقدس در برابر هجمه دشمن برای به فراموشی سپردن و تحریف مفاهیم دفاع مقدس ضروری است.

همچنین «امیر دریادار حسین خانزادی»، فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر و قدردانی از خانواده شهدا و ایثارگران، جانبازان و هنرمندان و حضار، به برپایی نمایشگاه نیروی دریایی دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: کیفیت این نمایشگاه نسبت به سال های گذشته بسیار بالا رفته بود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، از برنامه ریزی برای برگزاری چند رزمایش توسط نیروی دریایی ارتش با هدف حفظ آمادگی نیروها در اقیانوس هند و دریای خزر خبر داد و اضافه کرد: نیروی دریایی در مناطق دریایی تحت حاکمیت ایران حضور دارد و توانسته امنیت کامل و پایداری را در منطقه برقرار کند.

در حاشیه این مراسم امیر دریا دار دوم پیشکسوت علی اکبر اخگر و ناخدا یکم تکاور جانباز هوشنگ صمدی به بیان خاطرات خود و همرزمانشان در هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

رونمایی از ۲ کتاب دفاع مقدس با عنوان «شهری که خرم ماند» و «دانش نامه عملیات های ماندگار نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران» و شعرخوانی توسط همسر شهید مسعود خلعتی و اجرای نمایش با مضمون دفاع مقدس از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.