×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پیشرفت پرشتاب نظامی ایران در سایه تحریم‌ها ایجاد شده است

 جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: پیشرفت پرشتاب نظامی ایران در سایه تحریم‌ها ایجاد شده است و این نشان می‌دهد، با اتکا به نیروی درونی هر کاری را می‌توان انجام داد.سردار حسین سلامی در حاشیه پیش از ظهر امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح نمایشگاه هوافضای سپاه در پادگان شهید حبیب اللهی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای بزرگ دفاعی است که ظرف سال‌های اخیر در مجموعه نیروی هوافضای سپاه به وجود آمد.

وی افزود: تقریباً تمام این دستاوردهای فنی کم نظیر و شاید در بخشی از حوزه‌ها بی‌نظیر، همه در فضای تحریم ایجاد شده است؛ یعنی وقتی نقطه اتکای کشور از همه قدرت‌های بیرونی برداشته و به اذن خدا به ظرفیت‌های درونی خود تکیه کردیم، با موفقیت سامانه‌های دفاعی پیشرفته‌ای را ساختیم که امروز بخشی از آنها را این نمایشگاه می‌بینیم.

سردار سلامی تصریح کرد: یک روزگاری در همین نقطه با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها از کیان کشور دفاع می‌کردیم ولی امروز به موشک‌هایی با بُرد چند هزار کیلومتر و دقت‌های بسیار بالا رسیدیم که می‌توانیم هر هدفی را در شعاع مطلوب خود مورد اصابت قرار دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تأکید کرد: قطعاً این پیشرفت‌ها نشان می‌دهد که راه شهیدان همچنان با شتاب ادامه دارد و هرگز متوقف نمی‌شود.

وی ادامه داد: همچنین اینکه قدرت دفاعی یک روند پرشتاب اما توقف‌ناپذیر را تجربه می‌کند و فرزندان ایران اسلامی آموخته‌اند که برای دفاع از ارزش‌های حیاتی کشور، مکتب و جهان اسلام فقط باید قوی باشند.

سردار سلامی در پایان در خصوص نقش این نمایشگاه و پیامی که برای راهیان نور دارد، گفت: این دستاوردها برای دفاع از آرمان‌های ملت و امنیت این کشور است و طبیعتاً راهیان نور با دیدن واقعیت‌های چنین نمایشگاهی این حقیقت را باور می‌کنند که امروز ایران به یک قدرت منطقه‌ای و در آستانه تبدیل شدن به یک قدرت جهانی رسیده است.

مـهـر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.