×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کسب رتبه دوم کشوری در حوزه فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی توسط استان خوزستان

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب عنوان دوم کشوری در حوزه پیشگیری توسط کمیته فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی استان خوزستان خبر داد.

محمد تقی زاده با بیان اینکه کمیته فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی یکی از نهادهای فعال در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب های اجتماعی در استان است، توضیح داد: این کمیته با هدف گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی و به ریاست آموزش و پرورش خوزستان تشکیل جلسه می دهد و همه دستگاه های مرتبط با حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی را شامل می شود.

وی با اشاره به شاخص های ارزیابی وزارت کشور در ارتباط با شورای فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی، خاطرنشان کرد: میزان تحقق برنامه ها و اهداف، میزان کاهش آسیب های اجتماعی و موفقیت طرح های فرهنگی مبارزه با مواد مخدر در هر استان از جمله شاخص های عملکردی وزارت کشور در این ارتباط است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در عین حال با اظهار اینکه کمیته فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی موفق به کسب رتبه دوم کشوری در شاخص های عملکردی شده است، توضیح داد: رکن فعالیت های فرهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر شورای فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی است. این کمیته در مدت فعالیت خود توانسته است در همه شاخص ها به رشد قابل قبولی دست پیدا کند.

تقی زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات همکاران اداره مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان، گفت: گسترش نهضت فرهنگی پیشگیری از آسیب های اجتماعی بودن مشارکت خانواده ها امکان پذیر نیست. در سال پیش رو برنامه های گسترده ای برای افزایش میزان مشارکت پذیری والدین در این حوزه خواهیم داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.