×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کشف ۶۰ کیلوگرم حشیش از بار یک کامیون در ایذه

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان از کشف ۶۰ کیلوگرم حشیش از بار یک کامیون در شهرستان ایذه خبر داد.

سرهنگ “سید محمد صالحی” در گفتگو با پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان ایذه پس از دریافت خبری مبنی بر قاچاق محموله مواد مخدر از یکی از محورهای شهرستان، ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین کنترل خودروهای عبوری در محور “اصفهان_ایذه” به یک دستگاه خودروی کامیون کشنده مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

این مقام انتظامی افزود: راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح پس از شلیک چند گلوله به لاستیک های خودرو، آن را متوقف کردند که پس از توقف خودرو راننده آن با استفاده از تاریک بودن هوا قصد فرار داشت که با هوشیاری مأموران پلیس دستگیر شد.

سرهنگ صالحی با اشاره به اینکه مأموران پلیس در بازرسی از این خودرو ۶۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع حشیش را که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف کردند، اذعان کرد: متهم به همراه مواد مکشوفه تحویل مرجع قضائی شد.

توقیف ۳ خودرو و کشف یک محموله میلیاردی کالای قاچاق در ماهشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف سه محموله کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهرستان ماهشهر خبر داد.

سرهنگ “سید محمد صالحی” با اعلام این خبر گفت: با توجه به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام “حمایت از کالای ایرانی ” و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران مبارزه با قاچاق کالای شهرستان ماهشهر با کنترل خودروهای عبوری سه دستگاه خودروی اتوبوس، سمند و پراید حامل کالای قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار خودروهای توقیفی یک هزار عدد لوازم تزئینی، ۴۶عدد کارتون لوازم آرایشی، ۲۵ دستگاه کامپیوتر و ۹ کیسه بزرگ انواع پوشاک فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف شد.

سرهنگ صالحی اذعان کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالای قاچاق را بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان بیان داشت: در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.