×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

میزان خروج سیلاب از دشت آزادگان و هویزه بسیار ضعیف است

 فرمانده کل سپاه پاسداران از میزان بسیار ضعیف خروج سیلاب در منطقه دشت آزادگان و هویزه خبر داد و خواستار همکاری همگان برای حل این مشکل شد.

سرلشکر محمد علی جعفری در جریان بازدید از مناطق سیل زده استان خوزستان اظهار کرد: ما امروز از مسیر رودخانه کرخه و مسیرهای منتهی به سوسنگرد و هورالعظیم بازدید کردیم، متأسفانه بسیاری از مسیرهای خروجی آب یا توسط مردم حصر شده و یا لایروبی نشده و خروجی آب هم در منطقه رفیع و هم در منطقه بستان بسیار ضعیف است.

وی افزود: ما باید در همین مناطق مرزی تمرکز کنیم و راه‌های خروجی سیلاب را به سمت هورالعظیم افزایش دهیم تا سیلاب در عقبه‌ها نماند و سریع تخلیه شود.

سرلشکر جعفری اظهار کرد: با توجه به اینکه زمین‌ها به صورت غیرقانونی در بستر رودخانه‌ها اشغال شده همه باید همکاری کنند که مسیرهای مورد نظر باز شود و آب تخلیه شود چراکه اگر آب بیشتری از رودخانه‌ی کرخه وارد منطقه شود، مشکل جدی ایجاد می‌کند.

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: تمامی همت و ظرفیت‌های خود برای پیشگیری و به حداقل رساندن آسیب‌های ناشی از سیل آب‌های احتمالی روزهای آینده در خوزستان و باز کردن مسیر رودخانه‌های کرخه و نیسان را به کار گرفته ایم

سرلشکر جعفری بیان کرد: واحدهای مهندسی سپاه و قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در این راستا بسیج و همزمان با کمک رسانی به سایر مناطق سیل زده کشور در این استان نیز فعال شده اند.

مهر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.