×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پنجمین جلسه مدیریت شرایط اضطراری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور دکتر ساری نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
بنا به این گزارش در این جلسه که به منظور هماهنگی اقدامات احتیاطی و تداوم عملیات امدادرسانی به مناطق سه گانه تحت پشتیبانی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد، مدیرعامل این شرکت با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت آرایش ادوات و نیروها در حاشیه کارون، گفت: ضمن تداوم‌حضور ادوات و نیروهای این شرکت، وضعیت سیل بندها و کمک رسانی به شهرهای اهواز، باوی و کارون به صورت ۲۴ ساعته انجام می شود.
مهندس احمد محمدی با اشاره به تلاش توأمان نیروهای عملیاتی برای حفاظت از تأسیسات همجوار رودخانه تصریح کرد: سازماندهی انجام شده در زمینه مدیریت شرایط اضطراری در این شرکت به نحوی است که همزمان با کمک رسانی به مناطق شهری، تداوم تولید و موضوع ایمنی خطوط لوله، چاه ها و راه های دسترسی عملیاتی نیز به صورت شبانه روزی کنترل و پیگیری می شود.
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با تقدیر از نقش پشتیبانی مجموعه صنعت نفت، تداوم حضور امکانات در مناطق روستایی و حاشیه ای کارون، دز و کرخه را تا پایان شرایط اضطراری بسیار حیاتی ارزیابی کرد.
گزارش نحوه جایگزینی موقت ماشین آلات ویژه حفاری به جای سیستم های دفع فاضلاب شهری، ایجاد سامانه موقت و اضطراری انتقال آب به تصفیه خانه شرکت و بررسی آخرین وضعیت خطوط لوله در تلاقی با کارون، از دیگر مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.