×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تدوین قانون ویژه جهت حمایت از تولید و سرمایه گذاری در مناطق آزاد

اسماعیل زمانی در حاشیه همایش روز جهانی کارگر و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیاز است اصلاحاتی که در طول زمان به وجود آمده با همکاری کمیسیون های مختلف و جمع بندی تجربیات، بصورت اصلاحاتی مناسب با در نظر گرفتن حق و حقوق و کارگران اجرایی شود.

زمانی خاطر نشان کرد: منطقه آزاد اروند؛ منطقه ای است برای توسعه اقتصادی بر مبنای صادرات که در آن بیش از سایر مناطق آزاد کشور، صادرات تولیدات داخلی و ملی را شاهد هستیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: در مرز شلمچه سالانه شاهد صادراتی حدود یک میلیارد دلار هستیم و چیزی حدود ۲۲۰ میلیون دلار نیز تولیدات داخلی منطقه آزاد اروند است.

رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند این رقم را بسیار مطلوب دانست وعنوان کرد: رقم ذکر شده در حال توسعه است و امیدواریم امسال بتوانیم با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مسئولان کشوری در سال حمایت از تولید داخلی که سالی مهم و سرنوشت ساز است؛ افزایش تولید را داشته خصوصا در منطقه آزاد اروند که نسبت به افزایش تولید و بالا بردن سطح صادرات کشور باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

اسماعیل زمانی با اشاره به فاز ۲ پالایشگاه آبادان که در حال ساخت است و توضیح این نکته که کار برخی پیمانکاران در این فاز به پایان رسیده است گفت:

متأسفانه پیمانکارانی که کارشان خاتمه پیدا کرده کارگرانشان فاقد شغل شده اند که قطعا با شروع کارهای جدید در این فاز این افراد مجددا جذب کار خواهند شد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نهایت تصریح کرد: امینت شغلی کارگران را باید قانون تعیین کند و ما نیز از قانون حمایت می کنیم؛ همچنین امیدواریم با تجربه اندوزی های جدید، مشکلات قانونی قوانین کار در مناطق آزاد رفع شده و راه بهتری را پیش رو داشته باشیم.

برچسب ها :

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.