×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آغاز عملیات اجرایی و افتتاح چندین پروژه عمرانی  در شهرک های صنعتی خوزستان

بنا به این گزارش پیش از ظهر امروز  یکشنبه  ۲۷ مردادماه با حضور محسن صالحی نیا  معاون وزیر صمت عملیات اجرایی ۳ پروژه در شهرک های صنعتی دزفول آغاز و ۲ نیز پروژه افتتاح شد.

صالحی نیا ابتدا با حضور در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول تصفیه خانه فاضلاب این شهرک صنعتی را که با اعتبار ۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون تومان احداث شده است افتتاح کرد.

لازم به ذکر است ظرفیت این تصفیه خانه ۲۰۰ متر مکعب در شبانه روز و روش تصفیه فاضلاب در این تصفیه خانه UABR (لجن فعال از نوع هوادهی گسترده) است.

همچنین با حضور معاون وزیر صمت پروژه شبکه روشنایی شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول که با اعتبار یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان احداث شده است به بهره برداری رسید.

در ادامه با حضور صالحی نیا عملیات اجرایی ۳ پروژه عمرانی در شهرک های صنعتی دزفول آغاز شد.

این پروژه ها شامل دیوار کشی و ترمیم نوار حفاری فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول با اعتبار یک ملیارد و ۸۳ میلیون تومان، خیابان سازی و جدول کاری بخشی از خیابان های شهرک صنعتی شماره ۳ دزفول با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۴۰ میلیون تومان و تکمیل بخشی از خیابان های شهرک صنعتی شماره ۴ دزفول با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۰۵ میلیون تومان است.

صالحی نیا همچنین در شهرک صنعتی شماره یک دزفول از یک واحد تولیدی تجهیزات پزشکی دیدن کرد.

افتتاح ۵ پروژه شاخص عمرانی و آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه در سطح شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ۵پروژه شاخص عمرانی با اعتبار ۲۳۹میلیارد ریال را در سطح شهرکها و نواحی صنعتی خوزستان افتتاح کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان در حاشیه آیین های افتتاحیه پروژه های عمرانی : سالن ورزشی چندمنظوره واقع در شهرک صنعتی شماره یک اهواز و شبکه برق شهرک صنعتی شماره ۴ اهواز نیز در ادامه سفر مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران به خوزستان افتتاح خواهند شد.

اخلاق محمدیان با اشاره به پروژه های دیگری که در ﺣﺎﺷﻴﻪ ۵ پروژه شاخص عمرانی افتتاح شدند بیان کرد: شبکه روشنایی شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول، خیابان های فاز ۲ شهرک صنعتی شوش، خیابان سازی و روشنایی ورودی و احداث شبکه پلی اتیلن گاز ناحیه صنعتی شاوور نیز از دیگر پروژه هایی هستند که با حضور مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی ۴ پروژه عمرانی در سطح شهرک‌های صنعتی دزفول و اندیمشک با اعتبار ۸۱ میلیارد ریال نیز آغاز شد .

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.