×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

ثبت نام دوره آموزشی GIZ از طریق درگاه الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: صنعتگران خوزستانی که تمایل به شرکت در دوره آموزشی GIZ را دارند از طریق درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ثبت نام کنند.
“اخلاق محمدیان” در حاشیه چهارمین نمایشگاه تخصصی الکامپ خوزستان با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی مدیران صنایع کوچک ایران با همکاری مؤسسه  GIZ  کشور آلمان برگزار می شود گفت: این اقدام براساس تفاهم نامه سازمان صنایع کوچک ایران با وزارت اقتصاد و انرژی آلمان انجام شده است تا دوره‌های آموزشی و توسعه همکاری‌های صنایع کوچک ایران و آلمان برگزار شود.
وی هدف اصلی از برگزاری این دوره‌های آموزشی را یافتن شریک کاری در حوزه تولید مشترک متناسب با نیاز روز و توسعه بازارهای فروش خارجی اعلام کرد.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از مهمترین شرایط انتخاب صنعتگران برای معرفی به این دوره‌ها را داشتن برنامه توسعه فعالیت کسب و کار و توانایی لازم برای اجرای طرح‌های توسعه در واحد صنعتی، تمایل به همکاری با شرکت‌های آلمانی در افق برنامه‌های واحد صنعتی، تسلط به زبان انگلیسی، آشنایی کامل با مسائل فنی و داشتن اختیار تصمیم گیری لازم برای امور واحد صنعتی اعلام کرد.
محمدیان افزود: متقاضیان واجد شرایط به منظور ثبت نام در دوره آموزشی GIZ به درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به آدرس http://eservice.isipo.ir/ مراجعه نمایند.
وی ادامه داد: صنعتگران خوزستانی برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه کنند.
ارائه خدمات کلینیکی از طریق درگاه سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران
“اخلاق محمدیان” با اشاره به اینکه واحدهای صنعتی و متقاضیان استفاده از خدمات کلینیکی می توانند جهت ثبت نام به درگاه خدمات الکترونیک سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به آدرس http://eservice.isipo.ir مراجعه کنند گفت: نوسازی، بازسازی و افزایش ظرفیت بنگاه ها، صرفا محدود به تغییر فناوری یا ماشین آلات و تأمین منابع مالی نیست و اقداماتی از جمله اصلاح ساختار مدیریتی، مالی، نیروی انسانی، سرمایه و … را نیزشامل می شود.
وی اظهار داشت: به همین منظور سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران ارائه خدمات کلینیکی به بنگاه ها را درگروه خدمات حقوقی، سیاستگذاری، عارضه یابی، توسعه نظام مدیریت، سرمایه گذاری و تأمین مالی، بازاریابی و بازرگانی، فناوری اطلاعات، توسعه محصول و فناوری، زیرساخت و تأمین ورودی مواد اولیه مورد حمایت قرار می‌دهد.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان افزود: واحدهای صنعتی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی، واحدهای صنعتی خرد، کوچک و متوسط خارج از شهرکها و نواحی صنعتی دارای مجوز تولیدی از وزارت صنعت معدن و تجارت ( با اشتغال ۱ تا ۱۰۰نفر)، ذینفعان عضو خوشه‌های کسب وکار (مطابق با آیین نامه توسعه خوشه های کسب و کار) می توانند متقاضی خدمات کلینیکی باشند .
محمدیان با بیان اینکه ارائه کلیه خدمات کلینیکی و مشاوره برای متقاضیان به صورت رایگان می باشد ادامه داد : تا کنون ۳۴ پروژه عارضه یابی و بهبود از طریق این سامانه ثبت و در حال پیگیری می باشد و تعداد ۱۰ مشاور جهت انجام این پروژه ها در سامانه مذکور ثبت نام کرده اند.
وی گفت: متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به معاونت صنایع کوچک شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان مراجعه کنند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.