×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

لزوم تسریع در تکمیل زیر ساخت شهرکهای صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان بر تکمیل زیر ساخت شهرکها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد.

 اخلاق محمدیان در بازدید از شهرکهای صنعتی اندیمشک بر لزوم تکمیل زیرساخت در شهرکها و نواحی صنعتی استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت شهرکهای صنعتی برای جذب سرمایه گذار، استقرار واحدهای صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار گفت: توسعه کیفی در شهرکهای صنعتی استان مهمترین اولویت در زمینه اجرای طرحهای عمرانی است.
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان در بازدید از شهرک صنعتی شماره یک اندیمشک از تجهیز ایستگاه آتش نشانی این شهرک به یک دستگاه خودرو با اعتبار ۵ میلیارد ریال خبرداد.

محمدیان ضمن بازدید از عملیات اجرایی شبکه فاضلاب شهرک صنعتی شماره یک اندیمشک با اعتبار ۶ میلیارد ریال گفت: این پروژه هم اکنون در دست اجرا بوده و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمدیان در زمینه عملیات خیابان سازی و روشنایی بخشی از خیابان های شهرک صنعتی شماره ۲  اندیمشک  با ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی بیان داشت:  اعتبار اختصاص داده شده به این بخش ۲۳ میلیارد ریال می باشد و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

گفتنی است در استان خوزستان ۳۴ شهرک و ۳۹ ناحیه صنعتی مصوب وجود دارد که در ۵۱ شهرک و ناحیه صنعتی واگذاری زمین به متقاضیان صورت می گیرد و بقیه در حال احداث و تکمیل زیرساختهای اولیه می باشند .

بازدید از شهرکهای صنعتی خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان از روند اجرای پروژه های عمرانی در شهرکهای صنعتی دزفول بازدید کرد.

 “اخلاق محمدیان” در  ادامه ضمن بازدید از روند اجرای پروژه های عمرانی در شهرکهای صنعتی دزفول گفت: عملیات دیوارکشی شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول با اعتبار ۱۱ میلیارد ریال در حال انجام است.

محمدیان هدف از اجرای این پروژه را بالا بردن سطح امنیت شهرک و رفاه حال صنعتگران عنوان کرد و افزود: مدت زمان اجرای این پروژه ۵ ماه می باشد.

وی اظهار داشت: عملیات تجهیز و تکمیل تصفیه خانه فاضلاب و شبکه فاضلاب شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول با اعتبار ۸ میلیارد ریال در حال انجام است و ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان گفت: در شهرک صنعتی شماره ۳ دزفول پروژه دیوار کشی شهرک، آسفالت و جدول کشی با اعتبار ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است .

وی بیان داشت: در شهرک صنعتی شماره ۴ دزفول نیز عملیات تکمیل بخشی از خیابانهای شهرک با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال در حال اجراست.

محمدیان در ادامه از واحد تولیدی دز پروتئین ( بسته بندی ماهی و میگو ) در شهرک صنعتی شماره ۲ دزفول بازدید کرد.

گفتنی است در شهرستان دزفول ۴ شهرک صنعتی با مساحت ۳۲۳ هکتار وجود دارد که تاکنون ۱۴۲ واحد تولیدی در این شهرکهای صنعتی به بهره برداری رسیده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.