×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

زائران به گذرگاه مرز بین المللی شلمچه مراجعه نکنند

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرمشهر گفت: با توجه به شرایط کنونی کشور عراق به زائران عتبات عالیات توصیه کرد تا سفر خود را به زمان دیگری موکول کرده و به گذرگاه مرز بین المللی شلمچه مراجعه نکنند.

«احمد زابلی» با اشاره به توقف عبور کاروان‌های حج و زیارت برای سفر به عتبات عالیات از گذرگاه مرز بین المللی شلمچه اظهار کرد: حفظ امنیت جانی زائران در کشور عراق ایجاب می‌کند که زائران سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه خرمشهر با بیان اینکه مرز شلمچه برای تردد زائران باز است افزود: مرز بین‌المللی شلمچه برای تردد زائران عتبات عالیات در کشور عراق بسته نیست ولی توصیه می‌شود زائران ایرانی که به صورت انفرادی قصد سفر به عتبات ‌عالیات را دارند نیز سفر خود را به عقب بیندازند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تردد اتباع عراقی از مرز شلمچه بدون هیچ مشکلی در حال انجام است یادآور شد: ورود اتباع عراقی به شهرستان‌های آبادان و خرمشهر بدون روادید امکان‌پذیر است و هیچ مشکلی برای تردد آنها وجود ندارد.

زابلی از تبادل کالای تجاری در مرز شلمچه خبر داد و تاکید کرد: مرز تجاری شلمچه نیز برای تبادل کالا باز است و مشکلی در صادرات به کشور عراق وجود ندارد.

شبستان

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.