×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

اهتمام به  توصیه های ایمنی بی شک  حافظ جان مصرف کنندگان گاز طبیعی خواهد بود

با آغاز فصل سرد سال، تجهیز و استفاده از وسایل گرمایشی گازسوز، اهتمام به توصیه های ایمنی بی شک  ضامن حفظ جان مصرف کنندگان گاز طبیعی خواهد بود.

 عبداله ابول پورمدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان،با بیان این مطلب اظهار کرد: متأسفانه با هر حادثه ناگوار ناشی از بی احتیاطی مصرف کنندگان، حلاوت تلاش شبانه روزی پرسنل شرکت در توزیع پایدار و ایمن گاز طبیعی به تلخی مبدل شده و کماکان سهل انگاری حادثه می آفریند.

وی افزود: با توجه به آغاز فصل سرما ، و استفاده از وسایل گازسوز وعدم  بازدید و دقت برخی از شهروندان  از دودکش ها  این امر یکی از مهم ترین، ورود گازهای سمی به داخل محیط استفاده از وسایل گازسوز و متأسفانه منجر به فوت می شود.

ابول پور با تأکید بر لزوم بازدید ادواری مسیر لوله ها و دودکش های متصل به وسایل گازسوز و استفاده از دودکش های استاندارد، افزود: دودکش سرد در زمان کارکرد نشانه خطر و بازگشت گازهای سمی ناشی از احتراق ازجمله گاز مونواکسید کربن به فضای داخلی استفاده از وسایل گازسوز است؛ از این رو از مصرف کنندگان عزیز گاز در استان درخواست می شود حتماً از صحّت کارکرد دودکش ها اطمینان حاصل کرده و نیز برای جلوگیری از نشت گاز و وقوع انفجار و آتش سوزی، محل اتصال شیرگاز و شیلنگ را با بست اطمینان محکم کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در پایان، ضمن قدردانی از همراهی مردم فهیم استان در فرهنگ سازی مصرف ایمن و بهینه از انرژی گاز طبیعی، ابراز امیدواری کرد: انشا ا.. روزی برسد که هیچ حادثه ناگوار ناشی عدم مصرف ایمن گاز، خانواده ای را داغدار نکند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.