×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آمار فوتی کرونا در خوزستان به کمترین حد خود در کشور رسید

استاندار خوزستان با بیان اینکه ستاد ملی مقابله با کرونا خوزستان را به عنوان استانی با کمترین فوتی ناشی از ویروس کرونا اعلام کرد گفت:شرایط فعلی استان ناشی از زحمات کادر درمانی، توجه مردم و همکاری همگانی است.

وی با تقدیر از کادر درمانی و تمامی دانشگاه‌های علوم پزشکی خوزستان به خاطر تلاش در مبارزه با کرونا افزود: تشخیص زود هنگام، شروع مراقبت به موقع و انجام اقدام درمانی مناسب روی بیماران بستری و صرف وقت کافی برای بیماران، از جمله مواردی است که در کاهش فوتی‌های ناشی از کرونا در خوزستان تاثیر به سزایی داشته است.

شریعتی ادامه داد: در ۲ تا سه روز گذشته تعداد مبتلایان به کرونا در خوزستان مجدد رشد جزیی داشته لذا تقاضا داریم مردم به شدت بر مراقبت پیشگیرانه توجه لازم را داشته باشند تا روند ابتلا و بستری همچنان نزولی باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون خوزستان در شرایطی باثبات قرار دارد گفت: باید خطر کرونا را حس و به مردم حساسیت لازم را گوشزد کنیم تا از آغاز مجدد روند صعودی بیماری جلوگیری کنیم.

شریعتی توضیح داد: مردم فکر نکنند بیماری تمام شده است باید بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا روند نزولی ادامه داشته باشد و شرایط بهبود یابد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.