×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

درخشش دانشگاه پیام نور خوزستان در بیست و چهارمین جشنواره کشوری قرآن کریم

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت:اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد برگزارشد.

کعبی در این زمینه افزود: این جشنواره کشوری هرسال با هدف اعتلای دانش و ایمان، تقویت اخلاق و بصیرت دینی دانشجویان، زمینه سازی انس و الفت آنان با قرآن کریم و سیره معصومین (ع) و تدبر و عمل به آن آموزه‌ها برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این جشنواره قریب به ۵ هزار دانشجو از دانشگاه‌های پیام نور سراسر کشور ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۵ درصد را خواهران و ۳۵ درصد را برادران تشکیل داده اند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه پیام نور خوزستان گفت:این دوره؛ در شش بخش آوایی، معارفی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری، مسابقات در رشته‌های مختلفی مانند قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء، حفظ ده جزء، حفظ بیست جزء، حفظ کل قرآن کریم، دعا، مناجات خوانی، مقاله نویسی و تلخیص کتاب، تولید نرم افزار و تولید اپلیکیشن، خوشنویسی، نقاشی، عکاسی، تذهیب، معرق، منبت، فیلم کوتاه، طراحی پوستر، شعر، داستان نویسی و نمایشنامه نویسی برگزار شد.

کعبی در پایان گفت:اعلام نتایج این دوره از مسابقات، استان خوزستان موفق به ۵ مقام برتر در بین دانشگاه‌های پیام نور کل کشور شد که حمید عبدالخانی از واحد الوان در حفظ ۱۰ جزء قرآن مقام دوم، میثم نیک صفت از مرکز اهواز در قرائت ترتیل مقام دوم، رقیه خزعلی زاده از واحد الوان در حفظ ۲۰ جزء مقام اول، زهرا لویمی از مرکز اهواز در رشته قرائت ترتیل مقام دوم و فاطمه ناخدا از مرکز دزفول در رشته صحیفه سجادیه مقام دوم را کسب کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.