×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

انتشار فراخوان سومین جشنواره ساخت فانوسِ رمضان در خوزستان

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: این برنامه به همت معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منطقه یک اهواز و همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در راستای برنامه‌های ویژه ماه رمضان برگزار می‌شود.
وحید کیانی افزود: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان حامی این جشنواره، در کارگاه‌های مجازی مراکزِ کانون پرورش فکری شهرستان‌ها اقدام به برپایی کارگاه ساخت فانوس رمضانی می‌کند.
وی ادامه داد: در جهان اسلام فانوس یک نماد مشترک برای ماه رمضان است و در گذشته که سیستم برق شهری و روستایی وجود نداشت مردم با فانوس به پیشواز ماه رمضان می‌رفتند به‌طوری‌که عده‌ای از افراد درحالی‌که فانوس به دست داشتند مردم را برای سحر از خواب بیدار می‌کردند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان بیان کرد: برگزاری جشنواره فانوس نیز باهدف معرفی این نماد برگزار و شرکت کنندگان می‌ توانند فانوس‌های مورد نظرشان را طبق خلاقیتی که دارند با هر نوع مواد، بسازند.
کیانی گفت: علاقمندان می‌توانند تا ۱۵ اردیبهشت  می‌توانند در سومین جشنواره ساخت فانوسِ رمضان شرکت و جهت اطلاعات بیشتر در خصوص این جشنواره می‌توانند با شماره ۰۹۱۶۹۱۴۵۹۴۴ تماس   و یا به صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس ramadan.festival@ مراجعه کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.