×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

پول کثیف

عارف دورقی

آیت الله جنتی: «خط قرمز شورای نگهبان در انتخابات، قانون بوده و همچنان قانون خواهد بود. عده ای با پول های کثیف می خواهند وارد مجلس شوند و این خط قرمز ما در شورای نگهبان است.».

بحث ورود پول کثیف، برای کسب آرای مردم به ویژه مردمانی که به نان شب خود محتاج هستند یکی از بحث های مهم و جدی در یک دهه اخیر بوده، به طوری که در هر دوره از انتخابات مجلس و شوراها شاهد حضور پشت صحنه افرادی بوده و هستیم که با پول های باد آورده خود سعی در تغییر نتیجه انتخابات بر اساس منافع و مصالح خود دارند گرچه در سال های اخیر افرادی که با این ابزارها سعی در ورود به مجلس را داشتند توسط شورای نگهبان رد صلاحیت شدند و اجازه ورود آنهایی که برای آن شورا محرز شد با استفاده از پول های کثیف لیدرها و اسپانسرهای پشت پرده خود، در صدد راهیابی به مجلس بودند گرفته شد اما در انتخابات شوراها که روند تایید صلاحیت ها و نظارت بر آن بر عهده هیات های نظارت منتخب نمایندگان مجلس است شرایط به گونه ای است که نقش آفرینی پول های کثیف برای خرید و فروش آرا و همچنین کسب نظر افراد تأثیرگذار در برخی شهرها، بعضا بسیار مشهود بوده و هست و این موضوع حقیقتا به دغدغه و دل نگرانی جدی همه دلسوزان و مردم تبدیل شده است. اینجاست که اگر متولیان دلسوز انتخابات و همه آنهایی که دلشان برای وضعیت رقت بار کنونی شهرها و بی برنامه گی و تار و مار اموال بیت المال می‌سوزد بایستی برای جلوگیری از نقش آفرینی کاندیداهای امید بسته به پول کثیف تمام همت خود را بکنند.

همان طور که قبلاً نیز عرض کردم در رد صلاحیت این افراد هیچ تردیدی به خود راه ندهند و برای رضای خدا و مردم مانع ورود اینگونه افرادی که نه با نیت خیر کمک به اعتلای شهرها، و رفع مشکلات مدیریت شهری و مردم؛ بلکه صرفا جهت مال اندوزی، چپاول و هدر دادن حداقل امکانات موجود در شهرها بدنبال راهیابی خود یا کاندیداهای مدنظر خود به شوراهای شهر هستند شوند. اکنون که بعد از ارسال استعلام های چهارگانه به هیات های نظارت، وقت رسیدگی به صلاحیت های کاندیداهای فرا رسیده، افکارعمومی منتظر ایفای وظیفه انسانی و دینی این هیات ها، در رد صلاحیت افراد فاقد صلاحیت هستند. اعضای محترم هیات های اجرایی و نظارت انتخابات شوراها باید بدانند که اگر به این عده رحم کنید، پول های کثیف در انتخابات به مردم و … رحم نخواهند کرد…!

برچسب ها : ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.