×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

برای جلوگیری از خاموشی در تابستان مردم مصرف برق خود را مدیریت کنند

نشست هم اندیشی مدیر کل و معاونین صدا و سیمای مرکز خوزستان با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان امروز برگزار شد.
مدیرکل صداوسیمای مرکز خوزستان با بیان اینکه ستاد فرهنگ‌سازی مصرف بهینه برق در این مرکز تشکیل خواهد شد افزود: برنامه ریزی خوبی در این زمینه انجام و روز‌های آینده در تمامی بخش‌های سیما و رادیو محتوایی با این موضوع تولید و پخش می شود .
مسلم رحیمی وظیفه صداوسیما را فرهنگ سازی عنوان کرد و اظهار داشت: با همکاری شرکت توزیع نیروی برق، نکات آموزشی جهت صرفه جویی در مصرف برق به اطلاع تمامی مخاطبان هم استانی خواهد رسید تا در آینده با خاموشی مواجه نباشیم.
در ادامه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان گفت: لازم است مردم برای برون رفت از تنش احتمالی تولید برق در فصل تابستان، به طور جدی مصرف برق خود را مدیریت کنند.
علی خدری افزود: با توجه به کمبود‌های موجود در تولید برق، برای جلوگیری از مصرف زیاد، پاداش‌هایی برای مشترکان خانگی، صنعتی و کشاورزی در نظر گرفته شده است.
به گفته خدری، به دلیل اینکه درصد زیادی از استفاده کنندگان از دستگاه‌های رمز ارز یا استخراج ارز دیجیتال، به صورت غیر قانونی در حال فعالیت هستند و این مسئله صدمه زیادی به شبکه برق وارد خواهد کرد، سازمان برق هم برای جلوگیری از ادامه فعالیت متخلفان، به معرفی کنندگان آن‌ها پاداش‌هایی ارائه خواهد داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان خوزستان در پایان به علت عدم توازن در تولید و مصرف از شهروندان در خواست کرد: با پرهیز از استفاده از وسایل پرمصرف برق در ساعات مصرف، به پایداری شبکه برق و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته کمک کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.