×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

آیین تکریم و معارفه معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد

در این آیین که صبح امروز در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی آبادان برگزار شد، دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس این دانشگاه اظهار کرد: اگر بخواهیم فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان را در بیش از یک سال گذشته نظاره کنیم بیش از هر چیزی مدیریت بیماری کرونا مطرح خواهد شد.

وی اضافه کرد: دکتر شریعتی در چنین شرایطی در معاونت درمان دانشگاه حضور  داشت و قطعا این مدیریت برای همه ما در آینده افتخار آمیز خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: دکتر شریعتی هر زمانی که نیاز بود به کمک آموزش آمد و در این فضا نیز حضوری باارزش داشت.

وی ضمن تقدیر از دکتر کریمی به خاطر پذیرش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان، خاطرنشان کرد: این روزها بعد از نزدیک به ۱۷ماه مبارزه با کووید ۱۹ در تنهاترین حالت ممکن به این مقابله ادامه می‌دهیم و پذیرش معاونت درمان در چنین شرایطی دشوار است.

دکتر سلمان‌زاده تصریح کرد: در شرایط فعلی که بار مقابله با کرونا تنها بر دوش بهداشت و درمان است باید هم‌پیمان بشویم تا بتوانیم در آینده نزدیک جشن پیروزی بر این ویروس را بگیریم.

در ادامه این آیین دکتر هوشان شریعتی، معاون پیشین درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز عنوان کرد: من به تنهایی نمی‌توانستم بسیاری از برنامه‌ها را اجرایی نمایم و هر اتفاقی که افتاده است با همراهی همه مجموعه بوده است.

وی افزود: به صورت ویژه از دکتر سلمان‌زاده به خاطر اعتمادی که به بنده داشت و حمایت‌ها و انتقال تجربیاتش تشکر می‌کنم همچنین از جناب آقای دکتر جانبی به خاطر همکاری بی‌دریغ‌شان و مهندس جلالی که نگاه ویژه‌ای به بخش درمان داشتند قدردانی می‌کنم.

دکتر شریعتی از خانم حسینجانی، آقایان سعیدی، دکتر ناصری‌پور و بغلانی نیز تشکر ویژه کرد و گفت: مدیران شبکه های بهداشت و درمان خرمشهر و شادگان، مدیران ستادی و همکاران بنده در معاونت درمان نیز زحمات بسیار زیادی را متحمل شدند که این تلاشها قابل تقدیر است.

وی همچنین از دکتر کریمی به خاطر پذیرش پست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی آبادان قدردانی کرد.

دکتر مهدی کریمی، معاون جدید درمان این دانشگاه نیز اظهار کرد: پیش از حضور در این سمت هرگاه وارد دانشگاه می‌شدم از مسئولیت‌های بالای فعالان این حوزه مطلع نبودم ولی بعد از قبول این پست متوجه شدم که باید پاسخگوی موارد زیادی باشم.

وی اضافه کرد: دکتر شریعتی در شرایط سخت بیماری کرونا قبول زحمت کردند و در آن روزها نادانسته‌های این بیماری بسیار بیشتر از دانسته‌هایش بود و همین موضوع کار را خیلی دشوار می‌کرد و زمانی که بنده این پست را پذیرفتم بسیاری از مشکلات به همت ایشان برطرف شده بود.
وی همچنین از دکتر سلمان‌زاده به خاطر اعتمادش قدردانی کرد.

در پایان این مراسم از دکتر شریعتی با اهدای هدایایی قدردانی شد و دکتر کریمی نیز ابلاغ فعالیت خود را از دست رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان دریافت کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.