×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

خوزستان درتعهد و تامین تبلت دانش آموزان نیازمند رتبه نخست کشور را دارد

کوروش مودت با اشاره به اینکه استان خوزستان در کشور یک مدعی و پیشرو در بسیاری از طرح ها و پروژه‌های آموزشی است بیان کرد: بیش از ۹ هزار و ۸۵۰ تبلت تاکنون بین دانش‌اموزان خوزستان توزیع شده است.

وی با اشاره به اینکه هیچ استانی تاکنون این میزان تعهد و توزیع تبلت را نداشته است ادامه داد: ۳۲ هزار تبلت دیگر تعهد داریم و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان و دستگاه های اجرایی و شرکتهای تولیدی درخوزستان در این راه بسیار کمک کردند.

مودت ادامه داد: نه تنها در عرصه مدرسه سازی رشد بسیاری خوبی در چند سال اخیر در استان رخ داده بلکه در بسیاری طرحها و برنامه ها، موفقیت های بسیار خوبی با کمک خیران کسب کردیم.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: بسیاری از معلم ها در استان در دوران کرونا خلاقیت ها و فداکاری های زیادی برای آموزش دانش اموزان در این شرایط سخت کرونا که مدارس تعطیل بودند انجام دادند که در کشور خوزستان نمونه شد.

وی گفت: در کرونا سرمایه اجتماعی عظیمی  توسط فرهنگیان خوزستان ایجاد شده است.

با شیوع ویروس کرونا از اواخر سال ۹۸ مدارس در سطح کشور برای پیشگیری از همه گیری کرونا تعطیل شده است و آموزش ها به صورت آنلاین انجام می گیرد.

به همین دلیل پویش ها و طرح های زیادی برای تامین تبلت دانش آموزان نیازمند برای جلوگیری از بازماندگی تحصیلی آن‌ها انجام گرفت.

طبق اعلام استانداری خوزستان بیش از ۴۰ هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند در استان نیاز است که در یک سال اخیر بخشی از این میزان با کمک دستگاه ها و شرکت ها و خیران استان تامین شده است.

ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.