×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کسب یک گواهینامه بین المللی توسط کارشناس شرکت ملی حفاری ایران

یکی از کارشناسان مدیریت امور مهندسی شرکت ملی حفاری ایران  موفق به دریافت گواهینامه بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی از آکادمی جهانی آکسفورد انگلستان شد.

  محمد دانشی در این باره گفت:  این گواهینامه پس از ارائه مقاله ای تحت عنوان فرصت ها و چالش های بکارگیری فناوری های کلان داده و نوآورانه در صنعت نفت ایران (Opportunities and Challenges of Using Big Data and Innovative Technologies in Iran’s Oil Industry)   در کنفرانس مطالعات بین رشته ای مدیریت و مهندسی در تهران، به منظور تهیه و چاپ مقاله مذکور به وی اعطاء گردید.

وی افزود: این مقاله از پژوهش های توصیفی، پیمایشی با هدف توسعه ، کاربردی می باشد که نظر به تنوع و تعدد داده های تولید شده در صنعت نفت و گاز و از سوی دیگر رشد فزاینده دانش تخصصی علوم مرتبط با این حوزه تهیه شده است.

دانشی اظهار کرد: مقاله پیش گفته با ورود به مباحث تحولات دیجیتالی در عرصه بین الملل و همسو شدن فناوری های متحول کننده ای همچون اینترنت اشیاء، هوش مصنوعی، زنجیره بلوکی، رایانش مه و نسل پنجم اینترنت، به بررسی توان و ظرفیت های داخلی می پردازد.

نویسنده مقاله گفت: تحلیل وضعیت موجود به منظور شناسایی آسیب ها و چالش های این حوزه و سپس تعیین وضعیت مطلوب و پیشنهاد برنامه و راهکارهای عملی و مکانیسم های مناسب برای مدیریت و انتقال فناوری های نوآورانه در راستای تحول دیجیتال از نکات مورد اهتمام در این مقاله است.

دانشی که دارای مدرک کارشناسی ارشد مهندسی نفت با گرایش حفاری و از پژوهشگران حوزه صنعت نفت می باشد، اظهار کرد: همچنین چند گواهینامه دیگر از جمله گواهینامه های بین المللی EURO SCIENCE ازکشور انگلستان، اولین کنفرانس علوم مهندسی ازآمستردام هلند، کنفرانس علوم مهندسی و مکانیک از بروکسل بلژیک و همچنین دانشگاه های معتبر کشور را در کارنامه فعالیت های علمی و پژوهشی خود دارد.

وی توضیح داد: بیشتر مقالات وی در بانک مجامع علمی جهاد دانشگاهی (SID) و پایگاه بانک اطلاعات علمی سیویلیکا (CIVILICA) که از معتبرترین مراجع علمی کشور می باشد جهت استفاده پژوهشگران نمایه سازی و نشر گردیده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.