×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

کشف۴۲ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در اهواز

حسن کریمی در این زمینه بیان کرد: در عملیاتی که از سوی ماموران انتظامی و دستور مقام قضایی در سه راهی خرمشهر خیابان فرامرز پور، صورت گرفت تعداد ۱۴ دستگاه ماینر مدل S۹G کشف و جمع آوری شد.

وی ادامه داد: تعداد هشت دستگاه ماینر در منطقه ۳۰۰ دستگاه صنایع فولاد اهواز و نیز تعداد ۶ دستگاه ماینر M۳ در منازل سازمانی کمپلو خیابان بصیر که با انشعاب برق غیرمجاز سه فاز فعالیت میکردند با همکاری کلانتری ۱۵ کشف و ضبط شد.

وی افزود: ۱۴ دستگاه ماینر نیز که هر کدام ۱۵ آمپر برق از شبکه مصرف داشتند به همراه  چهار فن بزرگ که هر کدام ۱۰ آمپر برق مصرف می کردند در یک کارگاه متروکه در منطقه سه راهی خرمشهر جمع آوری شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز افزود: در جریان شناسایی افراد سودجو از دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز، عاملان شناسایی و به مقامات قضایی معرفی شدند.

کریمی ادامه داد: هر دستگاه ماینر معادل ۲ و نیم کیلووات ساعت برق یعنی معادل یک دستگاه کولرگازی ۲۴ هزار مصرف برق دارد که این مهم فشار بسیار زیادی را بر شبکه تحمیل و زمینه آسیب جدی به تجهیزات شبکه و لوازم برقی شهروندان را فراهم خواهد کرد.

وی افزود: از شهروندان تقاضا داریم به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۲۱ فوریت برق گزارش کنند.

دستگاه‌ ماینر، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی از خاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.