×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تقدیر مدیرعامل پتروشیمی فن آوران از کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت بندرماهشهر

در متن این پیام آمده است:

خداوند منان را به پاس وجود فرشتگانی آسمانی که در نهایت اخلاص و درکمال متانت با بهره مندی از موهبت صبرکه منتج از ایمان آنها به ذات اقدس احدیت است و در شرایط سخت حاضر همچنان جانانه در عرصه مقابله با بیماری منحوس کرونا ایستادگی نموده و تیمار آلام بیشمار بیماران را در شرایط ازدحام ناشی از همه گیری، بر دوش خود دارند به غایت شاکریم.

جهاد شبانه روزی شما و همکاران دلسوز و متعهدتان، که برگرفته از تدابیر عالمانه آن برادر ارجمند در مدیریت بهینه شرایط اضطراری دشوار حال حاضر، منجر به پایداری و ایستادگی و تداوم خدمات درمانی به نیازمندان و بیماران گردیده است . میسر نمی گردید مگر در سایه عنایات خاص خداوند سبحان و تعهد و اخلاص جمیع همکاران پرتلاش و دلسوزتان که بحق باید گفت در راستا و برگرفته از آموزه های شریعت مبین اسلام و تعالیم الهی جانانه گام برداشته و می دارند.

اینجانب بایسته می دانم تا مراتب تقدیر خود را اصالتاً و به نیابت از مجموعه همکاران شرکت پتروشیمی فن آوران، بحضور آن جناب و جمیع کادر درمان صنعت نفت که همچنان همراه و یاور بیماران هستید، ایفاد نموده و دوام توفیقات روزافزون و دفع بلای عاجل را از جمیع آحاد بشریت و هموطنان عزیزمان مسئلت نمایم.

امید برآنیم بزودی شاهد پایان این آزمون الهی با پیروزی درخشان کادر خستگی ناپذیر و پرتلاش درمان صنعت نفت ماهشهر همچون سایر تلاشگران این عرصه، تحت مدیریت حکیمانه و مدبرانه جنابعالی که همه جانبه از آسایش و آرامش خود و خانواده های شریف خود در راه تامین سلامت مردم گذشته اید باشیم، بی شک هرجان که نجات می دهید نور امیدی به دل اعضای منتظر خانواده ای تابانیده اید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.