×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تعهد بالای رسانه‌ها و هنرمندان انقلابی خوزستان در هر چه با شکوه تر برگزار شدن ساللگرد دفاع مقدس

سردار عبدالرضا مرادحاجتی در نشست کمیته فرهنگی-رسانه‌ای ستاد استانی چهلمین و یکمین سالگرد دفاع مقدس هدف از برگزاری این نشست را برنامه‌ریزی جهت برگزاری شایسته برنامه‌های این هفته و استفاده بهینه از رسانه‌های متعهد و تاثیرگذار در ترویج فرهنگ دفاع مقدس عنوان کرد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا بهانه خوبی است که اصحاب رسانه و هنرمندان جوان انقلابی، فضای مجازی را بمباران تولید محتوایی کنند، افزود: مخاطب شناسی در برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای حوزه دفاع مقدس اولویت ما در اجرای برنامه‌های امسال است و جوانان پایتخت دفاع مقدس باید در این خصوص پیشقدم باشند.

سردار مرادحاجتی اظهار داشت: براساس اطلاعات دریافتی، بیش از ۷۲ رسانه فعال استان در خصوص انتشار حداکثری محتوای تولید شده ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس آماده هستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان با بیان اینکه باید امسال شاهد بیشترین تولید محتوا در بستر رسانه و به خصوص فضای مجازی در حوزه‌های مختلف دفاع مقدس باشیم، ادامه داد: طراحی و ساخت صد‌ها کلیپ، تیزر، موشن گرافیک، پوستر، پادکست و فتوتیتر را اولین اقدام رسانه‌های فعال در همکاری با دفتر خبرگزاری دفاع مقدس استان خوزستان است.

وی بیان داشت: میدان جنگ نرم، افسر، محتوا و ابزار خاص خود را می‌طلبد و رسانه‌های مختلف خوزستان و از جمله صداوسیمای مرکز خوزستان، مرکز آبادان و فعالان فضای مجازی استان ضمن داشتن همه این تخصص‌ها از تعهد بالایی نیز نسبت به حوزه دفاع مقدس برخوردارند و از هم اکنون عملیات روانی و تبلیغاتی خود را در این خصوص علیه امپراطوری رسانه‌ای استکبار آغاز کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.