×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

رفع مشکلات خوزستان در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار دارد

احمد وحیدی از خوزستان به عنوان قلب تپنده ایران یاد کرد و افزود: رفع مشکلات این استان برای ما ضروری است، مردم این استان در ۸ سال دفاع مقدس با مقاومت و دلاوری‌های خود در مقابل دشمن بعثی ایستادند و حق زیادی بر گردن ما دارند.

وی با بیان اینکه طبق دستور حجت الاسلام و المسلمین رئیسی، رئیس جمهوری رفع مشکلات خوزستان در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار دارد، اظهار داشت: شرایط فعلی استان خوزستان در شان مردم این استان زرخیر که منبع عظیم ثروت‌های کشور است، نیست.

وحیدی در ادامه از تلاش و زحمات ۸ ماهه قاسم سلیمانی دشتکی در سمت استاندار خوزستان، در سخت‌ترین شرایط مدیریت استان تقدیر و تصریح کرد: مردم در طول این مدت ، سختی‌های بسیاری کشیدند که از یک طرف بحران اوج‌گیری کرونا و از طرفی دیگر تنش آبی و از طرفی دیگر هم مسائل و مشکلات باقیمانده از دوران گذشته، همه دست به هم دست هم داد که سخت‌ترین دوران کاری را برای وی رقم بزند.

وزیر کشور ادامه داد: دولت با نگاه ویژه به استان خوزستان و همچنین لزوم پیگیری و اجرای طرح‌های توسعه استان به صورت جهادی آقای خلیلیان که فرزند همین آب و خاک است را به عنوان استاندار جدید انتخاب کرده و امیدواریم با مدیریت جهادی و کارآمد بتواند اهداف اصلی دولت را در استان پیگیری کند.

وحیدی با تاکید بر ویژه بودن جایگاه استاندار جدید خوزستان بیان داشت: علاوه بر اختیار حضور در جلسات دولتی و ارتباط مستقیم با کابینه دولت، از امکانات ویژه‌ای برای اهداف توسعه و پیشرفت استان خوزستان برخوردار خواهد بود که بسیار امیدواریم با این اختیارات جدید، دیگر شاهد تکرار مسائل گذشته در این استان نباشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.