×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

جشن فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای اف۵ پایگاه شکاری وحدتی دزفول برگزار شد

فرمانده نیروی هوایی ارتش در جشن فارغ التحصیلی خلبانان هواپیمای اف۵ پایگاه شکاری وحدتی با ارج نهادن به مقام شهدا، خطاب به فرماندهان و خلبانان جوان گفت: شهدا چه در اخلاق و ولایتمداری و چه در تخصص‌های پروازی الگوی جوانان و خلبانان هستند.

امیر واحدی افزود: شهادت همکاران عزیزمان در دوران دفاع مقدس و پس از آن در جریان انجام ماموریت ها، عزت و افتخاری برای نهاجا است و تقدیم شهدای بسیار در راه دفاع از امنیت کشور بیانگر این مهم است که نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با شهدا پیمان بسته است و راه آن‌ها را ادامه می‌دهد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی، با خون شهدا به پیروزی رسید و ما این انقلاب را به برکت رهبری امام خمینی (ره)، جانفشانی شهدا و پشتیبانی مردم داریم؛ مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز با رهنمود‌ها و هدایت‌های داهیانه خود این انقلاب را به خوبی صیانت کردند و ما باید شاکر خداوند باشیم که در این مقطع زمانی در این سرزمین زندگی می‌کنیم.

وی با مروری بر تاریخ انقلاب اسلامی، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان جنگ هشت ساله را بر ما تحمیل کردند و دیدیم و شاهد بودیم که تمام دنیا علیه ما به میدان آمد، اما رزمندگان با کمترین امکانات و صرفا با توکل بر خداوند، پیروی از، ولی فقیه و روحیه ایثار و شهادت توانستند پیروز میدان باشند.

امیر واحدی افزود: هر کجا در کشور به موفقیت رسیدیم مدیون و مرهون توسل بر ولایت پذیری، روحیه جهادی و شهادت طلبی بودیم و همه شاهد هستند که عرصه‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی می‌کنیم؛ بنابراین باید این روحیه و فرهنگ را در کشور ترویج کنیم.

وی با بیان اینکه جوانان ما در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند و با توکل بر خدا و توسل بر روحیه شهادت طلبی پیروز شدند، افزود: امروز صنعت دفاعی ما در دنیا بسیار قوی است و این دستاورد نتیجه توسل به روحیه جهادی و ایثار است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خطاب به فارغ التحصیلان خلبانی، گفت: شما عزیزانی که لباس خدمت به تن کرده اید باید بیش از پیش به زندگی و توصیه‌های شهدا توجه کنید؛ با مروری بر وصیت نامه آن‌ها در می‌یابیم که “تبعیت از رهبری” مهم‌ترین وصیت و تاکید آن عزیزان بوده و باید به این توصیه‌ها توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امیر واحدی تاکید کرد: باید منویات معظم له را مطالعه و به آنان جامه عمل بپوشانیم؛ هیچ ماموریتی بالاتر از تحقق انتظارات رهبری نداریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.