×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امیدواری برای ایجاد مسکن و اشتغال در اندیکا با همراهی دولت

سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور  با اشاره به آخرین اقدامات برای رفع مشکلات مردم زلزله زده اندیکا در جمع خبرنگاران بیان کرد: گروه های جهادی، بسیج و جمعیت هلال احمر در مناطق زلزله زده شهرستان اندیکا مستقر بوده و در حال خدمت‌رسانی به مردم آسیب‌دیده هستند.

وی افزود: رییس جمهوری در بازدید اخیر از مناطق آسیب‌دیده از زلزله اندیکا، وضعیت مردم را از نزدیک بررسی و وعده‌های امیدوارکننده‌ای به آنها دادند که امید است به زودی اقدامات اجرایی آغاز و پیش از سردتر شدن هوا، مشکل مسکن و معیشت آسیب دیدگان برطرف شود.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: همچنین رسیدگی به دام روستاییان یکی از مطالبات جدی مردم این مناطق است چرا که اشتغال بسیاری از آنها به همین دام‌ها وابسته است.

وی گفت: زلزله در برخی روستاهای اندیکا آسیب‌ جدی‌ به خانوارها وارد کرده که ضمن ترمیم و بازسازی منازل باید در زمینه اشتغال جوانان منطقه نیز تلاش‌هایی صورت گیرد.

سرتیپ پاسدار شاهوارپور بیان کرد: قرارگاه جهادی شهید حسین‌پور تا رفع مشکلات مردم در این شهرستان مستقر بوده و امید است با همراهی دولت بتوانیم در سریع‌ترین زمان، مشکلات مردم آسیب دیده را برطرف کنیم.

پیش از این رییس بنیاد مستضعفان از تامین ۲۰ هزار تن سیمان مورد نیاز مناطق زلزله زده اندیکا خبر داده بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.