×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

افتتاح یا کلنگ زنی۱۵۶ طرح عمرانی و تولیدی در شهرکهای صنعتی اهواز

این طرح ها شامل عملیات خیابان سازی و دفع آب های سطحی با اعتباری بالغ بر ۷۲ هزار و ۴۳ میلیارد ریال، افتتاح شبکه مخابرات با اعتبار یکهزار و ۹۱ میلیارد ریال، افتتاح سامانه اطفای حریق با چهار هزار و ۴۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری ، افتتاح شبکه فیبرنوری با اعتباری بالغ بر ۱۵هزار و ۱۰ میلیارد ریال همچنین بهره برداری از ۶۳ واحد تولیدی با اعتباری بالغ بر ۲هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال و ۸۲ واحد کارگاهی با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال می باشند.

با افتتاح این طرح ها در شهرک صنعتی شماره چهار اهواز برای ۴۱۴ نفر شغل ایجاد شد.
واحد تولیدی قطعات لاستیکی نفت و گاز نیز با  سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۲۰ نفر در شهرک صنعتی شماره سه اهواز افتتاح شد.
بنا به این گزارش در شهرک صنعتی شماره پنج اهواز نیز عملیات اجرایی احداث مسیر دسترسی به این شهرک پس از مدتها پیگیری با اعتباری بالغ بر ۲۷۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال با حضور معاون وزیر صمت آغاز شد.

همچنین عملیات اجرایی ساخت واحد آتش نشانی این شهرک با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال و نیز طرح خیابان سازی آن با ۲۲۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد.

در این آیین که با حضور علی رسولیان معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت برگزار شد شبکه برق فشار متوسط شهرک صنعتی شماره پنج اهواز با ۲۴۹ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و نیز واحد تولید مخزن بتنی یک هزار و ۳۰۰  متر مکعبی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح شد.
معاون وزیر صمت روز شنبه در سفری ۲ روزه وارد خوزستان شد.

وی روز گذشته از برخی واحدهای صنعتی در شهرستان های هفتکل ، مسجدسلیمان و اهواز بازدید کرد و از نزدیک مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی را مورد بررسی قرار داد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.