×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

تصفیه‌خانه آب بندر ماهشهر پس از سال‌ها وارد مدار بهره برداری شد

مدیرعامل شرکت آبفا خوزستان ، تصفیه خانه آب بندرماهشهر را یکی از عظیم‌ترین پروژه‌های سطح استان معرفی کرد و  گفت: با بهره‌برداری از این تصفیه‌خانه، ظرفیت آبرسانی شهر بندر ماهشهر در هر ۲۴ ساعت از شبانه روز  ۴۶ هزار متر مکعب آب را در شبکه تزریق میکند و بر اساس افق طرح قادر است در هر شبانه روز ۱۴۴ هزار متر مکعب آب را در شبکه پمپاژ نماید.

محمدرضا کرمی نژاد عنوان کرد:  سیستم فیلتراسیون این تصفیه خانه آب شامل ۹ عدد مخزن فیلتر شنی است که قادر است ۲۲۰۰ متر مکعب آب در ساعت را تصفیه کند.

وی تاکید کرد: این تصفیه‌خانه آب دارای ایستگاه پمپاژ آب، سیستم فیلتراسیون و سیستم کلرزنی است که با ورود آن به مدار، کیفیت آب بخشی از شهر بندر ماهشهر بهبود خواهد یافت.

رئیس هیئت مدیره شرکت آب و فاضلاب خوزستان، اذعان داشت: با بهره برداری از این پروژه، ۳ تلمبه خانه فرسوده در ماهشهر، از مدار خارج شد که این مهم علاوه بر حذف هزینه های استهلاک فراوان در امر تعمیرات، باعث کاهش انرژی می‌شود.

کرمی نژاد خاطرنشان ساخت:  تصفیه خانه آب بندرماهشهر هم اکنون حدود ۵۰ درصد از آب این شهرستان را تامین میکند که با اجرای خط لوپ شهرستان میتواند کلیه مناطق این شهرستان را در بر گیرد.

گفتنی است: تصفیه خانه آب ماهشهر به علت مسائل و مشکلات پیش آمده در سال‌های قبل، به صورت ناقص و نیمه تمام مانده بود، که با پیگیری دکتر کرمی نژاد مدیرعامل شرکت و تلاش‌های شبانه روزی و مجاهدانه مدیر و پرسنل آبفا شهرستان بندرماهشهر، در نهایت پس از ۱۰ سال وارد مدار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.