×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

دولت انقلابی به دنبال رفع غفلت‌های هشت سال گذشته است

صادق خلیلیان در آیین آغاز عملیات اجرایی ۲۳۱ طرح عمرانی خوزستان که با حضور جمعی از مسئولان استان به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، افزود: حرکت مسیر بالندگی و سازندگی با قدرت ادامه خواهد داشت و سال آینده پیشرفت های بیشتری را در استان شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه ایران با انقلاب اسلامی از استعمار کشورهای بیگانه خارج شد، ادامه داد: انقلاب اسلامی عزت و استقلال به ایران داد و از غارت منابع این کشور توسط بیگانه جلوگیری کرد.
استاندار خوزستان با بیان اینکه بر اساس اعلام سازمان‌های بین المللی شاخص توسعه ایران در رده کشورهایی با توسعه بالا قرار دارد، گفت: دشمن تلاش زیادی کرد تا جنگ‌های مختلفی به ملت ایران تحمیل کند ولی با شکست مواجه شد.

وی افزود: نزدیک به یک دهه است که تحریم های بسیار سختی بر ایران تحمیل و فشارهای زیادی به مردم وارد شده است.
خلیلیان اظهارداشت: این تحریم‌ها با همت ملت ایران در حال شکست است و به قوه الهی این مسیر پر پیچ و خم را با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

۵۹۴ طرح در خوزستان افتتاح وکلنگ زنی شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خوزستان نیز بیان کرد: ۵۹۴ طرح در دهه فجر امسال در استان خوزستان افتتاح و کلنگ زنی شد.
محمد خانچی افزود: برنامه داریم که در روز ولادت حضرت علی (ع) آبرسانی به چند روستای استان انجام شود.
وی با بیان اینکه به صورت مداوم افتتاح پروژه ها را خواهیم داشت، ادامه داد: از سال آینده آغاز اجرا و افتتاح طرح‌های سفر رئیس جمهور به خوزستان انجام می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.